Der indføres i løbet af foråret og sommeren en række standarder hos Palfingers forhandlere. Hensigten er, at kunderne skal opleve ensartet salg og service, når de køber en Palfinger-kran.
- Vi kalder det Palfinger Partner Standarder, fortæller Palfingers nye servicechef i Danmark, Jesper Mouridsen.
- Danmark er det første land, der indfører standarderne. På den måde er vi et foregangsland.
Ifølge servicechefen forventer moderne kunder en ensartet oplevelse, når de er i kontakt med kranforhandlerne.
Det gælder lige fra
* det første møde med kunden, til
* monteringen,
* overdragelsen og
* den efterfølgende opfølgning på produktet.
- Det gælder også for servicedelen, og på en række andre områder, hvor vi er i kontakt med kunderne, siger Jesper Mouridsen.
- Det er vores mål, at alle arbejder ud fra fælles retningslinjer, så kunderne oplever en ensartet service uanset om de henvender sig i Hjørring eller Nykøbing Falster.
Konkret betyder det blandt andet, at
* åbningstiderne er tydelige for kunderne,
* der skiltes med Palfinger-logo,
* kunderne er informeret om, hvem der er deres kontaktperson.