23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Transportmagasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Ensartet service hos Palfinger

Palfingers 17 forhandlere i Danmark får et nyt værktøj til at håndtere de stadigt stigende krav fra kunderne.

Der indføres i løbet af foråret og sommeren en række standarder hos Palfingers forhandlere. Hensigten er, at kunderne skal opleve ensartet salg og service, når de køber en Palfinger-kran.

- Vi kalder det Palfinger Partner Standarder, fortæller Palfingers nye servicechef i Danmark, Jesper Mouridsen.

- Danmark er det første land, der indfører standarderne. På den måde er vi et foregangsland.

Ifølge servicechefen forventer moderne kunder en ensartet oplevelse, når de er i kontakt med kranforhandlerne.

Det gælder lige fra

* det første møde med kunden, til

* monteringen,

* overdragelsen og

* den efterfølgende opfølgning på produktet.

- Det gælder også for servicedelen, og på en række andre områder, hvor vi er i kontakt med kunderne, siger Jesper Mouridsen.

- Det er vores mål, at alle arbejder ud fra fælles retningslinjer, så kunderne oplever en ensartet service – uanset om de henvender sig i Hjørring eller Nykøbing Falster.

Konkret betyder det blandt andet, at

* åbningstiderne er tydelige for kunderne,

* der skiltes med Palfinger-logo,

* kunderne er informeret om, hvem der er deres kontaktperson.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.079|