23948sdkhjf

Med anlæg for produktivitet

Vognmand G. Tulstrup har fået et alt-i-et vogntog. Det kan klare krævende anlægskørsel, fleksible opgaver og maksimal totalvægt.
Når det drejer sig om at udnytte de danske totalvægtsregler fuldt ud, skal man tænke sig godt om.

Lovens bogstav kan opfyldes på mange måder, men der skal jo også tages højde for, at et vogntog er både produktivt og økonomisk på langt sigt.

Vognmandfirmaet G. Tulstrups nye vogntog er et fint eksempel på, at der er tænkt grundigt over tingene.

Vogntoget er specificeret i tæt samarbejde med salgskonsulent Sebastian Jacobsen fra MAN Truck & Bus. Den trækkende enhed er en 4-akslet MAN TGS 35.540 med tandemtræk og navreduktionsaksler. Påhænget er en 3-akslet kærre fra MTDK.

Bilen har 3-vejs tip fra Højberg Maskinfabrik. Den er opbygget, så den kan køre med aftagelig, bagmonteret kran.

Automatisk gear

Når man hertil lægger, at MAN’en har automatisk TipMatic-gear med speciel off road-software, er resultatet et vogntog, der dels er særdeles fleksibelt i anvendelserne, dels har uovertruffen fremkommelighed under vanskelige forhold og - ikke mindst - dermed er et værktøj med en høj produktivitet.

Krævende anlægskørsel, fleksible opgaver og maksimal totalvægt - alt klares med ét eneste vogntog.

Vognmandsfirmaet G.Tulstrups nye MAN klarer bare det hele til afvekslende anlægskørsel i Århus-området.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078