23948sdkhjf

Bestil smøreolie fra førerhuset!

Uno-X satser på digitalisering og mobiol kommunikation.

Af Jesper B. Nielsen

Uno-X Smøreolie vil digitalisere alle transaktioner mellem selskabet og dets kunder. Fra nu af skal det være en enkel og ukompliceret affære at bestille smøreolie til sin bil.

I dag har alle mennesker en iPhone eller en anden smartphone. Med den kan man gå ind på en speciel mobil-hjemmeside hos Uno-X og bestille den smøreolie, man mangler - mens man sidder i sin kran, traktor eller lastbil.

- Man skal bare bestille, når man har behov for det og tid til det, siger Tage Kruse, der er direktør for Uno-X Smøreolie.

Har man glemt hvilken type smøreolie, der skal hældes på bilen, kan man tjekke det i systemet ved at søge på sin bils registreringsnummer. Det kræver naturligvis, at ens køretøj er registreret i Uno-X systemet.

Med telefonen kan man også tjekke produktspecifikationer, bestille fakturaer, kontoudtog og produktblade.

- Vi gør det nemt og bekvemt for kunderne at være effektive, siger Tage Kruse, som vil gøre Uno-X Smøreolie til Skandinaviens mest digitale smøreolieselskab.

For Uno-X vil digitaliseringen betyde en besparelse på mindst en million kroner, fordi kunderne vil kunne betjene sig selv.

Det kaldes for en win-win situation.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109