23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Transportmagasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Bestil smøreolie fra førerhuset!

Uno-X satser på digitalisering og mobiol kommunikation.

Af Jesper B. Nielsen

Uno-X Smøreolie vil digitalisere alle transaktioner mellem selskabet og dets kunder. Fra nu af skal det være en enkel og ukompliceret affære at bestille smøreolie til sin bil.

I dag har alle mennesker en iPhone eller en anden smartphone. Med den kan man gå ind på en speciel mobil-hjemmeside hos Uno-X og bestille den smøreolie, man mangler - mens man sidder i sin kran, traktor eller lastbil.

- Man skal bare bestille, når man har behov for det og tid til det, siger Tage Kruse, der er direktør for Uno-X Smøreolie.

Har man glemt hvilken type smøreolie, der skal hældes på bilen, kan man tjekke det i systemet ved at søge på sin bils registreringsnummer. Det kræver naturligvis, at ens køretøj er registreret i Uno-X systemet.

Med telefonen kan man også tjekke produktspecifikationer, bestille fakturaer, kontoudtog og produktblade.

- Vi gør det nemt og bekvemt for kunderne at være effektive, siger Tage Kruse, som vil gøre Uno-X Smøreolie til Skandinaviens mest digitale smøreolieselskab.

For Uno-X vil digitaliseringen betyde en besparelse på mindst en million kroner, fordi kunderne vil kunne betjene sig selv.

Det kaldes for en win-win situation.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.062|