Denne dag vil der være muligheder for:
* at høre om, hvad der kan gøre virksomheden intelligent,
* at se på de forskellige forretningsstrategier og hvordan de bidrager til bundlinjen,
* at se på best-practice indenfor e-business-løsninger og
* at se hvilke forretningsområder, der bedst egner sig for automatisering og hvilke der kan gøres intelligente?
Sociale medierDe sociale medier er et andet emne, som denne temadag vil handle om. Facebook, Twitter og Linkedin er nogle af dem.
På mødet gives eksempler fra virksomheder på, hvordan de sociale medier kan anvendes i dialogen med kunder og samarbejdspartnere.
Hvad er meningen?- Hvad menes med begrebet den intelligente virksomhed? Hvad ligger der bag udtrykket "at gøre virksomheden intelligent"? spørger sektionsleder Finn Zoëga fra Teknologisk Institut og lover, at man får nogle bud på svaret på mødet.
Hvad er meningen?Arrangementet er gratis, men tilmelding nødvendig. Det holdes tirsdag den 21. juni 2011 kl. 16.30 18.30 på Teknologisk Institut, Gregersensvej Indgang 6, 2630 Taastrup, Mødelokale 60.
Læs mere på
- også for tilmelding.