23948sdkhjf

Alsidige Scania'er til alsidig vognmandsforretning

Fire nye Scania’er er det blevet til for RTR Gruppen i Roskilde indenfor de sidste par måneder. Fire biler, der på bedste vis afspejler alsidigheden i kørselsopgaverne hos RTR Gruppen. Renovationskørsel, containerkørsel med især industriaffald og slamsugning udgør nemlig grundpillerne i forretningen.

- Vi er rigtig glade for Scania. Vi kan få bilerne specificeret og opbygget præcis til vores kørselsopgaver, så de er så effektive som muligt. Det gælder uanset om, om bilerne opbygges med komprimator, kran, wire- eller kroghejs eller slamsuger. Samtidig er vores chauffører også rigtig glade for Scania, så det er ren win-win, siger Gregers Højme, administrerende direktør.

Fakta om de tre nye Scania'er leveret i første omgang:

Renovationsbil: Scania P 320 B6x2*4
Drivline med 5-cyl. 9-liters Euro 6-dieselmotor på max. 320 hk/1.600 Nm, 14-trins GRS905-gearkasse med fuldautomatisk Opticruise gearskiftesystem med to krybegear samt kraftigt R 885-bagtøj med 3,07:1 i udveksling, manuel differentialespærre.

Dobbelt F957 chassisramme, luftaffjedring på alle tre aksler med to kørehøjder samt el-hydraulisk styrbar bogieaksel bag trækaksel.

Mellemlangt, luftaffjedret CP17N-førerhus med lav indstigning og lavt tag, LED lyspakke, hvileudrustning bag sæderne, kommode med køleskab, udvendige opbevaringsrum i begge sider samt Premium instrumentgruppe med 7” info-skærm, integreret navigation, Premium lydanlæg mm.

Opbygning: JOAB komprimatoranlæg monteret af Ove Kock, Esbjerg. Malet af BL Lakering i Ringsted.

Containerbil med kroghejs: Scania R 500 B8x4*4 NBLN

Drivline med 6-cyl. 13-liters Euro 6-dieselmotor på max. 500 hk/2.550 Nm, 14-trins GRS905R-gearkasse med fuldautomatisk Opticruise gearskiftesystem med to krybegear og integreret Retarder samt kraftigt RB662 tandembagtøj med 2,92:1 i udveksling, manuel differentialespærre på langs og tværs.

Dobbelt F957 chassisramme, luftaffjedring på alle fire aksler med to kørehøjder samt el-hydraulisk styrbar bogieaksel bag tandembogie.

Luftaffjedret CR20N-sovekabineførerhus med normalt tag, LED lyspakke, kommode med køleskab, udvendige opbevaringsrum i begge sider samt Premium instrumentgruppe med 7” info-skærm, integreret navigation, Premium lydanlæg, læderpakke, chaufførpakke mm.

Opbygning: Fabriksmonteret JOAB L24 kroghejs med knækarm, VBG-træktøj med luftservo, hydraulisk udtrækbar bagkofanger, DANBOX værktøjskasse samt sideskørter. Malet af Haslev Autolakering.

Containerbil med wirehejs: Scania R 580 B8x2 NBLN

Drivline med 8-cyl. 16-liters Euro 6-dieselmotor på max. 580 hk/3.000 Nm, 14-trins GRSO905R-gearkasse med fuldautomatisk Opticruise gearskiftesystem med overgear, to krybegear og integreret Retarder samt ekstra kraftigt RP835 bagtøj med navreduktion, 3,80:1 i udveksling, manuel differentialespærre.

Dobbelt F957 chassisramme, luftaffjedring på alle fire aksler med to kørehøjder samt løftbar bogieaksel bag trækaksel.

Luftaffjedret CR20N-sovekabineførerhus med normalt tag, LED lyspakke, kommode med køleskab, udvendige opbevaringsrum i begge sider samt Premium instrumentgruppe med 7” info-skærm, integreret navigation, Premium lydanlæg, læderpakke, chaufførpakke mm.

Opbygning: HMF 24-tons wirehejs, Rockinger-træktøj med luftservo, fast bagkofanger, Danbox værktøjskasse samt sideskørter. Malet af Haslev Autolakering.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.098