I al ubemærkethed er der sket noget særdeles markant på ro/ro-markedet på danske DFDS’ territorium.
I Østersøen har svenske Stena Line, ærkekonkurrenten, i august etableret en sammenhængende færgerute mellem Letland, Sverige og Tyskland.
Det sker konkret ved at tilføje et nyt, ekstra havneanløb i Karlskrona på den eksisterende færgerute mellem Li...
Pressede Stena udfordrer DFDS i jagt på ny omsætning
Et lille, ekstra anløb i en svensk havn er ingen stor nyhed - men svenske Stena Line er i al diskretion gået på strandhugst i danskernes kernemarked i Baltikum. Det kan blive begyndelsen på noget stort og dramatisk i Østersøen
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Transportmagasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer