23948sdkhjf

Sanktioner: Næsten hver tredje trailer kan forsvinde fra DFDS' ruter på Østersøen

Sådan påvirkes DFDS’ Østersømarked af sanktionerne mod Rusland og krigen i Ukraine. Det danske rederi vendte hurtig den kolde skulder til russiske og hviderussiske lastbiler
Ruslands invasion af Ukraine og de deraf følgende massive sanktioner fra EU får store, negative konsekvenser for DFDS' rutenetværk i Østersøen; men de enkelte ruter vil blive påvirket forskelligt.

Det forklarer DFDS’ øverste chef for Østersømarkedet, Anders Refsgaard.

- Vi forventer det største impact på Kiel – Klaipeda-ruten. Her taler vi om et ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Transportmagasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093