23948sdkhjf

Tunnel eller færge? Der bliver hård kamp om fragtkunderne på Femern

Mens de fleste forventer, at private bilister vælger tunnelen frem for færge, bliver der hård kamp om den tunge trafik, når Femern-tunnelen åbner i 2029.

Over 750.000 lastbiler fragtes hvert år over Femern Bælt, og de skal vælge mellem færger og tunnelen, når de i fremtiden skal planlægge deres ruter.

Ifølge adm. direktør i DTL - Danske Vognmænd,...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Transportmagasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Stor transportstrejke i Tyskland
Express-direktør: Vil vil sortere 6.000 pakker i timen
Km-afgift kan tvinge transportfirmaer til at flytte
Danske Fragtmænd i tættere samarbejde med storkunde
Finanslov giver grønt lys til endnu et vognmandsgebyr
Mercedes-boss: Komponentmangel bremser stadig lastbilproduktionen
Andre Nordiske Medier
Licitationen
Motor-magasinet
Søfart

Send til en kollega

0.203