23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Transportmagasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.
Annonce
Annonce

Minister beklager bro-sag

Transportminister Henrik Dam Kristensen (S) undskylder nu over for nordjyderne, at de i næsten et år har måttet vente på, at den beskadigede broklap på jernbanebroen mellem Nørresundby og Aalborg erstattes.
Annonce

Transportminister Henrik Dam Kristensen (S) undskylder nu over for nordjyderne, at de i næsten et år har måttet vente på, at den beskadigede broklap på jernbanebroen mellem Nørresundby og Aalborg erstattes.

Op til årsdagen for påsejlingen siger han til NORDJYSKE Stiftstidende, at ”det bare ikke har været i orden, at det her har taget så lang tid”.

Annonce

- Jeg ved godt, at det har generet tusindvis af mennesker hver dag, og der er kun at komme med verdens dybeste beklagelse, siger han til avisen.

Annonce

Når klappen er på plads, vil ministeriet og Banedanmark sammen gennemgå forløbet.

- Vi vil gå i tænkeboks og spørge os selv, om vi har tilrettelagt det her på den rigtige måde, siger ministeren.

Annonce
Annonce
Annonce
Supply Chain Management Se tema
Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.093|