23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Transportmagasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.
Annonce
Annonce

Øv, vi ville gerne lege med

Transportbranchen i tysk delstat føler sig sat udenfor.
Annonce

Transportbranchen i tysk delstat føler sig sat udenfor.

Speditioner og vognmænd i den tyske delstat Nordrhein-Westfalen ærgrer sig over, at delstaten ikke er med i det tyske feltforsøg på modulvogntog. Det betyder nemlig, at transportbranchen i delstaten ikke kan være med og nye godt af de 25,25 meter lange lastbiler.

Annonce

- Tyskland er logistik-verdensmester og vi er det foretrukne logistikområde – så burde vi have en anden holdning til forsøget, mener Manfred Boes, der er formand for delstatens speditioner og logistikvirksomheder.

Annonce

Han kritiserer, at modstanderne ikke argumenterer for betænkeligheder ved trafiksikkerheden eller for bekymring for broer og veje, men ”at der udelukkende er tale om et ideologisk felttog mod forbundsregeringen”.

Annonce
Annonce
Annonce
Supply Chain Management Se tema
Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|