Hos NAVEKSA er vi specialister i de udfordringer, der er forbundet med digitalisering af produktions- og logistikflow. Siden 2008 har vi brugt vores viden til at udvikle en række udvidelsesmoduler / apps til MS Dynamics NAV/BC – der løser disse udfordringer, og løfter vores kunders forretning.
Har din virksomhed MS Dynamics NAV/BC som forretningssystem, og har I udfordringer i relation til:
- Altid – dvs. i realtid - at have et opdateret overblik over lageret.
- At kunne simulere konsekvenser i relation til mulige forsinkelser med indkøbte varer - og hvad det betyder for leveringssituationen?
- At kunne give præcis information til kunderne mht. leveringstid og –mængde?
- Identificering af lagermangel på varer og sammensatte produkter?
Så tag en snak med os – det er gratis og uforpligtende at spørge ind til vores løsninger.
Naveksa ItemPlanning er et udvidelsesmodul/app til lagerstyring mv. Læs mere om det på naveksa.dk.
Du er også velkommen til at booke en gratis og uforpligtende demo.