Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Evida Service Nord A/S
Operationel leasing af biler
Evida Service Nord A/S
Vejledende periodisk bekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Denne bekendtgørelse har til formål at reducere fristen for modtagelse af bud
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 40318941
Postadresse: Vognmagervej 14
By: Viborg
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Emilie Palmus Ehrenskjöld
E-mail: Udbud@evida.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/131378026.aspx
By: Viborg
NUTS-kode: DK DANMARK
Land: Danmark
E-mail: Udbud@evida.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.evida.dk
By: Viborg
NUTS-kode: DK DANMARK
Land: Danmark
E-mail: udbud@evida.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.evida.dk
Del II: Genstand
Operationel leasing af biler
Advisering om kommende udbud vedrørende operationel leasing af biler i Evida. De biler der udbydes er primært kassevogne, samt personbiler til og med 3 500 kg. Udbuddet vedrører hovedsageligt gulpladebiler.
Advisering om kommende udbud vedrørende operationel leasing af biler i Evida. De biler der udbydes er primært kassevogne, samt personbiler til og med 3 500 kg. Udbuddet vedrører hovedsageligt gulpladebiler. Der vil være tale om forventeligt mellem 130-150 gul-plade biler og mellem 12-17 hvid-plade biler, som forventes udskiftes i løbet af en 5 årig periode.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk