Fakta om udbudet
Udbyder
Vandmiljø Randers A/S
Annulleringsbekendtgørelse på Udbud med forhandling af opbygning og levering af genbrugsspuler til Vandmiljø Randers
Vandmiljø Randers A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 32285708
Postadresse: Tørvebryggen 12
By: Randers C
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 8900
Land: Danmark
Kontaktperson: Lotte Bonde
E-mail: lobo@vmr.dk
Telefon: +45 38411271
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/131597525.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.vmr.dk/
Del II: Genstand
Annulleringsbekendtgørelse på Udbud med forhandling af opbygning og levering af genbrugsspuler til Vandmiljø Randers
Udbuddet vedrører kontrakt om opbygning og levering af genbrugsspuler til Vandmiljø Randers.
Randers
Udbuddet vedrører kontrakt om opbygning og levering af genbrugsspuler til Vandmiljø Randers.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Opbygning og levering af gengrugsspuler
Del VI: Supplerende oplysninger
Desværre har Vandmiljø Randers alene modtaget 2 tilbud, som efter Vandmiljø Randers' vurdering ikke sikrer tilstrækkelig konkurrence om den udbudte kontrakt. Derfor har Vandmiljø Randers besluttet at annullere udbuddet.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk