Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/5acd6432-8dc1-4eb7-8a44-8fdb2c580737/publicMaterial
Udbyder
Esbjerg Kommune
Vindere
(01.12.2020)
Esbjerg Taxa Kørselskontor A/S
6715 Esbjerg N
Udbud af kørsel af handicappede børn og børn med særlige behov
Esbjerg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189803
Postadresse: Torvegade 74
By: Esbjerg
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 6700
Land: Danmark
Kontaktperson: Ditte Munk Vækild
E-mail: dij1@esbjergkommune.dk
Telefon: +45 76161448
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.esbjergkommune.dk/
Del II: Genstand
Udbud af kørsel af handicappede børn og børn med særlige behov
Udbuddet vedrører levering af kørsel af følgende borgergrupper:
- Handicappede børn – jf. servicelovens § 41 og 52
- Børn med særlige behov – jf. servicelovens § 52.
Der er tale om individuelt tilrettelagt kørsel ud fra den enkelte borgers behov. Disse behov kræver yderst fleksibel kørsel, da det er forældrene/ de pårørende selv, der aftaler kørselstidspunkter med leverandøren, ligesom afbud meget tæt på kørselstidspunktet må forventes i enkelte tilfælde, grundet borgerens handicap/ situation. Der betales ikke for kørsel ved afbud, hvor afbuddet sker inden køretøjet er sendt af sted efter borgeren.
Der skal ske samkørsel, hvor det er muligt.
Esbjerg Kommune
Udbuddet vedrører levering af kørsel af følgende borgergrupper:
- Handicappede børn – jf. servicelovens § 41 og 52
- Børn med særlige behov – jf. servicelovens § 52.
Kørslen skal ske til samtlige af ordregivers enheder og institutioner. Det er dog hovedsageligt familie-området, som er ansvarlig af kørsel af de i udbuddet omhandlede områder.
Der er tale om individuelt tilrettelagt kørsel ud fra den enkelte borgers behov. Disse behov kræver yderst fleksibel kørsel, da det er forældrene/ de pårørende selv, der aftaler kørselstidspunkter med leverandøren, ligesom afbud meget tæt på kørselstidspunktet må forventes i enkelte tilfælde, grundet borgerens handicap/ situation. Der betales ikke for kørsel ved afbud, hvor afbuddet sker inden køretøjet er sendt af sted efter borgeren.
Nærværende udbud er stort set magen til det udbud, med samme titel, som blev annulleret for nyligt. Primære ændringer vedrører børneattester samt tilladelser.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 000 000 DKK.
Kopi af tilbudsgivers gyldige erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 000 000 DKK eller et tilsagn fra et forsikringsselskab om, at de vil forsikre tilbudsgiver i overensstemmelse med ovenstående i tilfælde af aftaleindgåelse.
Referenceliste over de 3 betydeligste, sammenlignelige ydelser, der er udført i løbet af de sidste 3 år (regnes fra tilbudsfristen og 3 år tilbage), med beskrivelse af ydelserne og angivelse af kontaktpersoner og telefonnumre. Med sammenlignelige ydelser menes kørsel af handicappede børn og/ eller børn med særlige behov for en offentlig myndighed.
— Referencelisten i ESPD'et anses som endelig dokumentation.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Aftalens volumen forventes at være mellem 5,4 og 6,5 mio. DKK salmlet set. Intervallet skyldes, at ordregiver ikke kan hverken vide eller styre hvor mange børn, der får kørselsbehov jf. de udbudte kørselsområder.
I nærværende udbud vil følgende dokumentation være tilstrækkelig som dokumentation for udvælgelseskriterierne:
- Tilbudsgivers personlige forhold: Serviceattest eller tilsvarende dokumentation for udenlandske tilbudsgivere
- Teknisk eller faglig formåen: Dokumentation for forsikring
- Hvis tilbudsgiver baserer sig på andre virksomheders kapacitet jf. pkt. 6.4: Støtteerklæring underskrevet af støttende enheder.
Referencelisten fra ESPD’et betragtes som endelig dokumentation, jf. udbudslovens § 155, nr. 2.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk