Fakta om udbudet
Udbyder
KOMBIT A/S
Udbud af rammeaftale vedr. postbefordring af valgkort i hele Danmark
KOMBIT A/S
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 2452452345
Postadresse: Halfdansgade 8
By: København S
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Poul Christiansen
E-mail: pdc@kombit.dk
Telefon: +45 33349433
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.kombit.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/128748
Del II: Genstand
Udbud af rammeaftale vedr. postbefordring af valgkort i hele Danmark
Rammeaftalen omfatter løbende levering af postbefordring af valgkort i hele Danmark. KOMBIT indgår rammeaftalen på vegne af alle kommuner, som forpligtes til at indkøbe alle distributionsydelserne via rammeaftalen, dog er den mellemkommunale distribution af brevstemmer valgfri for kommunerne. Kommunerne forpligtes også til at lade sig repræsentere overfor leverandørerne via KOMBIT.
Udbuddet vedrører en rammeaftale omfattende løbende levering af postbefordring af valgkort i hele Danmark under danske valglove.
Udbuddet er omfattet af udbudslovens afsnit III (Light-regimet) og gennemføres derfor i overensstemmelse med § § 186-189, jf. principperne i udbudslovens § 2 samt nærværende forhåndsmeddelelse. Tidsplan og nærmere betingelser for afgivelse af tilbud, samt evaluering heraf, vil fremgå af udbudsbetingelserne, som vil være tilgængelig via EU-Supply efter udløb af fristen angivet i afsnit IV.2.2).
Denne forhåndsmeddelelse opfordrer relevante økonomiske aktører til skriftligt at rette henvendelse med henblik på senere afgivelse af tilbud. Det bemærkes, at rammeaftalen vil blive tildelt uden yderligere offentliggørelse, og KOMBIT A/S foretager således ikke yderligere formelle offentliggørende skridt til at opfordre interesserede leverandører til at rette henvendelse. KOMBIT vil således heller ikke kunne lade økonomiske aktører, som først henvender sig efter udløb af fristen som fremgår af afsnit IV.2.2) indgå i den efterfølgende udbudsprocedure.
På grundlag af de indkomne henvendelser vil KOMBIT afholde en lige udbudsprocedure med de interesserede økonomiske aktører. KOMBIT forbeholder sig ret til at forhandle med de interesserede økonomiske aktører. Der ydes ikke vederlag for forhandlingen.
KOMBIT A/S tildeler rammeaftalen til den tilbudsgiver, der har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud. Rammeaftalen vil løbe i 48 måneder, og forventes at træde i kraft fra Februar 2022.
Idet at dette er en rammeaftale er kontraksummen opgjort i denne bekendtgørelse udtryk for et skøn med nogen usikkerhed.
Del IV: Procedure
Proceduren gennemføres i medfør af udbudslovens afsnit III og i overensstemmelse med principperne i § 2 i udbudsloven.
På grundlag af de indkomne henvendelser har KOMBIT afholdten lige udbudsprocedure med de interesserede økonomiske aktører. KOMBIT A/S tildeler hermed rammeaftalen til den tilbudsgiver, der har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud.
Del V: Kontrakttildeling
Postbefordring af valgkort
CVR-nummer: 26663903
Postadresse: Hedegaardsvej 88
By: København S
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Den i denne bekendtgørelse opgjorde kontraktsum udgør et estimat med stor usikkerhed, idet at
kontraktsummen i meget høj grad afhænger af antallet af valghandlinger i kontraktperioden.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud (Lovbekendtgørelse nr. 593 af 2.6.2016 med senere ændringer) gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
En klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har afsendt en underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret.
Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet inden:
1) 45 kalenderdage efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk/