23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Transportmagasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta om udbudet

Offentliggjort
22.06.2015
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Indkøbsfællesskabet Nordsjælland og Spar 5 v/Helsingør Kommune

Køb og levering af kaffe og te


Indkøbsfællesskabet Nordsjælland og Spar 5 v/Helsingør Kommune

Genudbud af køb og levering af kaffe og te og kaffemaskiner/-automater


Indkøbsfællesskabet Nordsjælland og Spar 5 v/Helsingør Kommune udbyder rammeaftale om køb og levering af kaffe og te og kaffemaskiner/-automater. Følgende kommuner deltager:

  • Allerød Kommune
  • Ballerup Kommune
  • Bornholm Regionskommune
  • Fredensborg Kommune
  • Frederiksberg Kommune
  • Frederikssund Kommune
  • Furesø Kommune
  • Gribskov Kommune
  • Helsingør Kommune
  • Hillerød Kommune
  • Hørsholm Kommune
  • Lyngby-Taarbæk Kommune
Kontraktperiode:
Kontraktperioden er 1.10.2015 – 30.9.2018.
 
Udbudstype:
Udbuddet gennemføres i henhold til Rådets direktiv nr. 2004/18/EF af 31. marts 2004 og bekendtgørelse nr. 712 af 15/06/2011 fra Økonomi- og Erhvervsministeriet om samordning af fremgangsmåderne ved indgåelse af offentlige vareindkøbs, offentlige tjenesteydelseskontrakter og offentlige bygge- og anlægskontrakter med senere ændringer, og senest nr. 895 af 17/08/2011.
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, hvilket indebærer, at enhver har ret til at afgive tilbud.
 
Omfang:
Rammeaftalen omfatter følgende 3 delaftaler:
  • Delaftale 1: Formalet kaffe, helbønner og instant kaffe, tebreve og te i løs vægt, kakao, rørepinde, sukker, flødepulver m.m.
  • Delaftale 2: Flydende kaffe med lånemaskiner og service- og vedligeholdelsesaftale
  • Delaftale 3: Alm. kaffemaskiner og -automater samt service- og vedligeholdelsesaftale

Tildelingskriterier:
  • Delaftale 1: Økonomisk mest fordelagtige tilbud
  • Delaftale 2: Laveste pris
  • Delaftale 3: Laveste pris
Tilbudsfrist:
Tilbudsfristen er d. 11. august 2015 kl. 13:00.
Spørgefrist: d. 23. juli 2015 kl. 13:00.

Udbudsmateriale:
Udbudsmaterialet kan rekvireres digitalt igennem Mercell Danmark A/S. For at deltage i opgaven kopieres nedenstående link til din internet browser eller du kan klikke direkte på det:
Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på ikonet foroven: ”Meld din interesse”. Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.11