Fakta om udbudet
Udbyder
KAB
Udbud af flytteydelse for beboere i KAB administrerede boligselskaber og -afdelinger
KAB
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 56815910
Postadresse: Vester Voldgade 17
By: København V
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 1552
Land: Danmark
Kontaktperson: Michael Børglum
E-mail: mib@kab-bolig.dk
Telefon: +45 33631207
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/127092098.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.kab-bolig.dk/
Del II: Genstand
Udbud af flytteydelse for beboere i KAB administrerede boligselskaber og -afdelinger
Udbuddet vedrører flytteydelse for beboere i boligselskaber administreret af KAB.
I forbindelse med helhedsplaner og verserende bygge/renoveringsprojekter i forskellige boligafdelinger i Storkøbenhavn, er KAB involveret i flere genhusningsprojekter. Ved større renoveringer kræves det ofte af de berørte beboere, at de forlader deres bolig permanent eller midlertidig.
I forbindelse med helhedsplaner og verserende bygge/renoveringsprojekter i forskellige boligafdelinger i Storkøbenhavn, er KAB involveret i flere genhusningsprojekter. Ved større renoveringer kræves det ofte af de berørte beboere, at de forlader deres bolig permanent eller midlertidig.
KAB er på nuværende tidspunkt involveret i 7 genhusningsprojekter i Storkøbenhavn. I forbindelse med disse 7 genhusningsprojekter vurderes det, at der skal foretages ca. 400 flytninger. Flytningerne vil være fordelt over perioden medio 2020 - ultimo 2024.
Ydelserne er opdelt i
— Hovedydelsen, der er selve flytningen af beboernes indbo
— Tilkøbsydelser 1, der indgår i tilbudsevalueringen og
— Tilkøbsydelser 2, der ikke indgår i evalueringen.
Nærmere beskrivelse fremgår af udbudsmaterialet.
Optioner/tilkøbsydelser, der indgår i tilbudsevaluering:
- Handyman-timer
- Flyttebil med 2 mand.
- Etagetillæg pr. etage - gældende fra 1. sal op opefter. Der gives ikke ekstra tillæg for 4. sal og opefter.
- Opbevaring på lager
- Leje af flyttekasser.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af flytteydelse for beboere i KAB administrerede boligselskaber og -afdelinger - tilbudsfase
Postadresse: Fabriksparken 3
By: Glostrup
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2600
Land: Danmark
Telefon: +45 36300222
Del VI: Supplerende oplysninger
— Tilbudsgiver kan kan kun afgive et tilbud i denne udbudsforretning.
— Tilbudsgivers omkostninger i forbindelse med afgivelse af tilbud er ordregiver uvedkommende.
— En økonomisk aktør, der deltager alene og ikke baserer sig på andre enheders kapacitet for at opfylde egnethedskriterierne skal kun udfylde et ESPD.
— En økonomisk aktør, der deltager alene, men baserer sig på en eller flere andre enheders kapacitet, skal sikre, at ordregiver modtager vedkommendes eget ESPD sammen med et separat ESPD med de relevante oplysninger for hver af de enheder, som denne baserer sig på, (Inviteres i Mercell til at besvare ESPDet).
— Når grupper af økonomiske aktører, herunder midlertidige sammenslutninger, deltager i udbudsprocessen sammen, skal der for hver af de deltagende aktører udfyldes et særskilt ESPD (Inviteres i Mercell til at besvare ESPDet).
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk