23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 140-345237
Offentliggjort
22.07.2020
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Region Midtjylland

Udbud af lægevagtkørsel til Region Midtjylland


Region Midtjylland

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Midtjylland
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Skottenborg 26
By: Viborg
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Jacob Prange
E-mail: Jacob.Prange@stab.rm.dk
Telefon: +45 24976018

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af lægevagtkørsel til Region Midtjylland

Sagsnr.: 1-23-4-72-20-18
II.1.2) Hoved-CPV-kode
60140000 Persontransport, ikke rutekørsel
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører ordregivers indkøb af lægevagtkørsel. Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 64 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden. Kravspecifikationen, jf. ordregivers udbudsmateriale, indeholder en uddybende beskrivelse af den udbudte ydelse. Der udbydes 9 separate delkontrakter fordelt på geografiske områder.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 17 138 760.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Ringkøbing (08.00-24.00)

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000 Persontransport, ikke rutekørsel
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK041 Vestjylland
Hovedudførelsessted:

Ringkøbing

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører ordregivers indkøb af lægevagtkørsel.

Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 64 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden.

Udbuddet er opdelt i 9 geografiske kontraktområder i 9 delkontrakter. Kørsel over de geografiske grænser må dog påregnes.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Viborg/Skive (08.00-24.00)

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000 Persontransport, ikke rutekørsel
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK041 Vestjylland
Hovedudførelsessted:

Viborg/Skive

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører ordregivers indkøb af lægevagtkørsel.

Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 64 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden.

Udbuddet er opdelt i 9 geografiske kontraktområder i 9 delkontrakter. Kørsel over de geografiske grænser må dog påregnes.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Silkeborg (08.00-24.00)

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000 Persontransport, ikke rutekørsel
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Hovedudførelsessted:

Silkeborg

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører ordregivers indkøb af lægevagtkørsel.

Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 64 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden.

Udbuddet er opdelt i 9 geografiske kontraktområder i 9 delkontrakter. Kørsel over de geografiske grænser må dog påregnes.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Randers (08.00-24.00)

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000 Persontransport, ikke rutekørsel
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Hovedudførelsessted:

Randers

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører ordregivers indkøb af lægevagtkørsel.

Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 64 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden.

Udbuddet er opdelt i 9 geografiske kontraktområder i 9 delkontrakter. Kørsel over de geografiske grænser må dog påregnes.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Aarhus/Djursland (08.00-24.00)

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000 Persontransport, ikke rutekørsel
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Hovedudførelsessted:

Aarhus/Djursland

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører ordregivers indkøb af lægevagtkørsel.

Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 64 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden.

Udbuddet er opdelt i 9 geografiske kontraktområder i 9 delkontrakter. Kørsel over de geografiske grænser må dog påregnes.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Horsens (08.00-24.00)

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000 Persontransport, ikke rutekørsel
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Hovedudførelsessted:

Horsens

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører ordregivers indkøb af lægevagtkørsel. Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 64 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden. Udbuddet er opdelt i 9 geografiske kontraktområder i 9 delkontrakter. Kørsel over de geografiske grænser må dog påregnes.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Vest (00.00-08.00)

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000 Persontransport, ikke rutekørsel
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK041 Vestjylland
Hovedudførelsessted:

Vestjylland

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører ordregivers indkøb af lægevagtkørsel.

Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 76 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden.

Udbuddet er opdelt i 9 geografiske kontraktområder i 9 delkontrakter. Kørsel over de geografiske grænser må dog påregnes.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Midt (00.00-08.00)

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000 Persontransport, ikke rutekørsel
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Hovedudførelsessted:

Midtjylland

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører ordregivers indkøb af lægevagtkørsel.

Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 76 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden.

Udbuddet er opdelt i 9 geografiske kontraktområder i 9 delkontrakter. Kørsel over de geografiske grænser må dog påregnes.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Øst (00.00-08.00)

Delkontraktnr.: 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000 Persontransport, ikke rutekørsel
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Hovedudførelsessted:

Østjylland

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører ordregivers indkøb af lægevagtkørsel.

Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 76 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden.

Udbuddet er opdelt i 9 geografiske kontraktområder i 9 delkontrakter. Kørsel over de geografiske grænser må dog påregnes.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2019/S 171-417755
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Udbud af lægevagtkørsel til Region Midtjylland

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
28/11/2019
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 14
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Dantaxi 4x48 A/S
By: Virum
NUTS-kode: DK DANMARK
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 17 138 760.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 2
Betegnelse:

Delkontrakt 1 Ringkøbing (08.00-24.00)

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
28/11/2019
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 13
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Dantaxi 4x48 A/S
By: Virum
NUTS-kode: DK DANMARK
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 3 388 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 3
Betegnelse:

Delkontrakt 2 Viborg/Skive (08.00-24.00)

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
28/11/2019
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 12
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Dantaxi 4x48 A/S
By: Virum
NUTS-kode: DK DANMARK
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 2 124 710.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 4
Betegnelse:

Delkontrakt 3 Silkeborg (08.00-24.00)

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
28/11/2019
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 14
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Dantaxi 4x48 A/S
By: Virum
NUTS-kode: DK DANMARK
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 1 137 640.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 5
Betegnelse:

Delkontrakt 4 Randers (08.00-24.00)

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
28/11/2019
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 13
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Dantaxi 4x48 A/S
By: Virum
NUTS-kode: DK DANMARK
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 1 238 020.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 6
Betegnelse:

Delkontrakt 5 Aarhus/Djursland (08.00-24.00)

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
28/11/2019
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 13
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Dantaxi 4X48 A/S
By: Virum
NUTS-kode: DK DANMARK
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 4 074 950.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 7
Betegnelse:

Delkontrakt 6 Horsens (08.00-24.00)

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
28/11/2019
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 14
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Dantaxi 4X48 A/S
By: Virum
NUTS-kode: DK DANMARK
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 1 238 020.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 8
Betegnelse:

Delkontrakt 7 Vest (00.00-08.00)

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
28/11/2019
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 14
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Dantaxi 4x48 A/S
By: Virum
NUTS-kode: DK DANMARK
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 869 960.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 9
Betegnelse:

Delkontrakt 8 Midt (00.00-08.00)

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
28/11/2019
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 12
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Dantaxi 4x48 A/S
By: Virum
NUTS-kode: DK DANMARK
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 1 739 920.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 10
Betegnelse:

Delkontrakt 9 Øst (00.00-08.00)

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
28/11/2019
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 13
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Dantaxi 4x48 A/S
By: Virum
NUTS-kode: DK DANMARK
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 2 609 880.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT

Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.

Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger Tilbudsgiver sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.

Bemærk venligst, at både ordregivers og tilbudsgivers handlinger logges i systemet.

Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com

Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via besked-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.

Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven finder følgende af udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud:

- Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet, sociallovgivningsområdet og det arbejdsretlige område, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1.

- Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.

- Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3.

- Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 4.

I henhold til udbudsbekendtgørelsens pkt. III.2.2) gælder der særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten, idet udførelse af lægevagtkørsel forudsætter en taxabevilling eller en limousinetilladelse, jf. kravspecifikationen i kontraktbilag 2. Herudover gælder følgende særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten:

Arbejdsklausul:

Leverandøren skal sikre, at ansatte hos leverandøren og eventuelle underleverandører, som medvirker til at opfylde kontrakten i Danmark, er sikret løn (herunder særlige ydelser), arbejdstid og andre arbejdsvilkår i henhold til udkast til kontrakt pkt. 8.3 og kontraktbilag 5.

Socialt ansvar:

Der stilles i kontrakten krav om, at leverandørens ydelser skal leveres med respekt for nationale og internationale love og regler vedrørende menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder, miljø og antikorruption. Der henvises herudover til udkast til kontrakt pkt. 19.

Udfasningsperiode:

Leverandøren skal være indstillet på, at kontrakten vil være gældende på uændrede vilkår i en eventuel udfasningsperiode efter kontraktudløb ved overgang til en anden leverandør i en efterfølgende kontraktperiode. Perioden kan dog ikke overstige 6 måneder. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 4.5.

Straffeattester:

Det er leverandørens ansvar at sikre, at de medarbejdere, der løser opgaver i henhold til kontrakten, ikke er uegnede til at udføre de pågældende opgaver på betryggende og ansvarlig vis. Leverandøren skal derfor sikre, at de medarbejdere, der anvendes ved udførelsen af kontrakten, ikke har forhold på deres straffeattester, der kan skabe tvivl herom, herunder forhold vedr. vold, trusler om vold, tyveri og lignende. Der henvises til udkast til kontrakt pkt. 8.5.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage skal være modtaget i Klagenævnet inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
21/07/2020

Send til en kollega

0.047