Fakta om udbudet
Udbyder
Mariagerfjord Kommune
Offentligt EU-udbud af special kørsel indenfor ”Dagtilbud og skole”, ”Familie”, ”Handicap”, ”Sundhed og ældre” samt ”Arbejdsmarked” i Mariagerfjord Kommune
Mariagerfjord Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189455
Postadresse: Nordre Kajgade 1
By: Hobro
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9500
Land: Danmark
Kontaktperson: Kadir Atsiz
E-mail: Kontakt@tohv.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.mariagerfjord.dk/
Del II: Genstand
Offentligt EU-udbud af special kørsel indenfor ”Dagtilbud og skole”, ”Familie”, ”Handicap”, ”Sundhed og ældre” samt ”Arbejdsmarked” i Mariagerfjord Kommune
Nærværende udbud vedrører special kørsel indenfor ”dagtilbud og skole”, ”familie”, ”handicap”, ”sundhed og ældre” samt ”arbejdsmarked” i Mariagerfjord Kommune.
Personbefordring tur/retur læge og lægehenvist speciallæge samt personbefordring til hjælpemiddelafprøvning iht. servicelovens §117.
Mariagerfjord Kommune
Personbefordring tur/retur læge og lægehenvist speciallæge samt personbefordring til hjælpemiddelafprøvning iht. servicelovens §117. Der kan også forekomme variabel kørsel til eksempelvis borgere der er bevilliget kørsel i forbindelse med afprøvning af hjælpemidler.
Personbefordring tur/retur STU, kørsel af børn til specialskole, aflastningskørsel iht. servicelovens §84, LAB kørsel samt sygebefordring til gymnasier.
Mariagerfjord Kommune.
Personbefordring tur/retur STU, kørsel af børn til specialskole, aflastningskørsel iht. servicelovens §84, befordring i henhold til Lov om Aktiv beskæftigelsesindsats (herefter benævnt ”LAB kørsel”) kørsel samt sygebefordring til gymnasier. Kørslen er som udgangspunkt faste kørsler med en konkret rute- og køreplanlægning, som Leverandøren udarbejder med oplysninger om passageren og under hensyntagen til størst mulig samkørsel, herunder hente- og bringetider fra Ordregivers Velfærdsekretariatet.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
CVR-nummer: 32604943
Postadresse: Valsgårdvej 4, Tofte
By: Hobro
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9500
Land: Danmark
CVR-nummer: 11942040
Postadresse: Fyrkatvej 23
By: Hobro
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9500
Land: Danmark
CVR-nummer: 28390912
Postadresse: Hedevej 22
By: Hadsund
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9560
Land: Danmark
Del V: Kontrakttildeling
CVR-nummer: 19298809
Postadresse: Thoruphedevej 3c
By: Arden
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9510
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
I henhold til § 7, stk. 2 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt ”Lov om Klagenævnet for Udbud”), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk.4.
5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
En klage over at ordregiveren i strid med udbudsloven eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk