Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Professionshøjskole
Vindere
Tilbudsfase - udbud af kørsel for center for Undervisningsmidler, Københavns Professionshøjskole
(23.12.2020)
Mini-express c/o John Christensen
Poul Anker Bechs Vej 241
9200 Aalborg SV
EU-udbud af kørsel for Center for Undervisningsmidler, Københavns Professionshøjskole
Københavns Professionshøjskole
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 30787986
Postadresse: Humletorvet 3
By: København V
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 1799
Land: Danmark
Kontaktperson: Bent Petersen
E-mail: bepe@kp.dk
Telefon: +45 41897795
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/136531674.aspx
Internetadresse for køberprofilen: https://kp.dk/
Del II: Genstand
EU-udbud af kørsel for Center for Undervisningsmidler, Københavns Professionshøjskole
Opgaven omfatter kørsel med primært undervisningsmaterialer (bøger, materialesæt m.v.), tryksager og intern fordeling af emballage til madordningen for Børne og Ungdomsforvaltningen i Københavns Kommune til folkeskoler, privatskoler, ungdomsuddannelsesinstitutioner, specialinstitutioner mv. i Region Hovedstaden - Bornholm undtaget.
Region Hovedstaden
Den udbudte opgave omfatter ordregivers kørsel med primært undervisningsmaterialer (bøger, materialesæt m.v.), tryksager og intern fordeling af emballage til madordningen for Børne og Ungdomsforvaltningen i Københavns Kommune til folkeskoler, privatskoler, ungdomsuddannelsesinstitutioner, specialinstitutioner mv. i Region Hovedstaden - Bornholm undtaget.
En del af undervisningsmaterialerne består af farligt gods i mindre mængder. Disse mindre mængder - jf. ADR-konventionens underafsnit 1.1.3.6 - kaldes populært for "frimængden".
I 2019 havde ordregiver ca. 36 000 lån fordelt på ca. 618 000 enheder. Den estimerede årlige kørselsomsætning var på ca. 1,7 mio. DKK. Volumen er udelukkende vejledende og baserer sig på historiske tal, hvorfor det ikke kan tages som udtryk for en garanteret fremtidig omsætningsstørrelse.
Kørselsforbruget i første halvår 2019 udgjorde 3 440 timer.
Rammeaftalen kan forlænges i op til 24 måneder.
Blandt de konditionsmæssige ansøgere, der opfylder ovenstående egnetheds- og dokumentationskrav, udvælges på et objektivt og sagligt grundlag op til fem (5) ansøgere, som opfordres til at afgive tilbud, såfremt der modtages fem (5) eller flere konditionsmæssige og egnede ansøgninger.
Såfremt der ikke modtages ovenstående antal konditionsmæssige og egnede ansøgninger, vil ordregiver udvælge de ansøgere der er konditionsmæssige og egnede, så længe ordregiver vurderer, at antallet af udvalgte ansøgere kan sikre en tilstrækkelig konkurrence om opgaven.
Udvælgelsen sker med udgangspunkt i mest relevante referencer og bedste nøgletal i forhold til den konkrete opgave. I udvælgelsen vil vi lægge mest vægt på erfaring på baggrund af oplyste referencer som oplyst i pkt.III.1.3).
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
I muligt omfang, dvs. afhængigt af hvornår ansøger blev etableret eller startede sin virksomhed, angives oplysninger om ansøgers samlede omsætning og egenkapital i de seneste 3 afsluttede regnskabsår, hvis tallene for denne omsætning foreligger.
Ansøger skal opfylde følgende mindstekrav:
— Ansøger skal have minimum 3,2 mio. DKK i omsætning i de 2 senest afsluttede regnskabsår.
— Ansøger skal i de 2 senest afsluttede regnskabsår have positiv egenkapital.
— Ansøger skal have en erhvervsansvarsforsikring med en dækning på min. 10 mio. DKK pr. personskade og 5 mio. DKK pr. tingskade pr. år.
Under punktet "For så vidt angår tjenesteydelseskontrakter: udførelse af tjenesteydelser af den anførte type" anføres følgende oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om ansøgeren har tilstrækkelig teknisk og faglig kapacitet til at udføre opgaven fuldt forsvarligt i alle henseender allerede fra kontraktstart.
1) Ansøger anfører mindst 1 og maksimalt 5 sammenlignelige referencer fra de seneste 2 år på tilsvarende vejtransport. Ved 1 sammenlignelig reference forstås en udførlig beskrivelse af transportopgaver af samme type som den udbudte opgave. Ansøger skal oplyse følgende pr. reference:
- Kunde og kontaktperson hos kunden
- Periode
- Opgavens omfang: Fyldestgørende beskrivelse af opgaven samt ansøgerens rolle i opgaven
- Den samlede kontraktsum.
Ordregiver forbeholder sig ret til at kontakte de anførte referencer med henblik på bekræftelse af oplysningerne.
Ansøger skal opfylde følgende mindstekrav:
- Ansøger skal levere minimum 1 sammenlignelig reference.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk