23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 167-405617
Offentliggjort
28.08.2020
Udbudstype
Annullering

Udbyder

SERVIA A.m.b.a.

Udbud med forhandling vedr. rammeaftale om leasingbiler


SERVIA A.m.b.a.

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/25/EU

Del I: Ordregivende enhed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: SERVIA A.m.b.a.
CVR-nummer: 40 53 22 85
Postadresse: Kokbjerg 30
By: Kolding
NUTS-kode: DK0 DANMARK
Postnummer: 6000
Land: Danmark
Kontaktperson: Casper König
E-mail: ckni@servia.dk
Telefon: +45 70505050

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://ewii.com/om-ewii/nyheder-og-presse/Energiselskaber-går-sammen-om-nyt-fælles-selskab

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/352196

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: AURA Energi A.m.b.a.
CVR-nummer: 35861564
Postadresse: Smedeskovvej 55
By: Galten
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8464
Land: Danmark
E-mail: aura@aura.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.aura.dk/

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Bornholm Energi og Forsyning A/S
CVR-nummer: 34722293
Postadresse: Skansevej 2
By: Rønne
NUTS-kode: DK014 Bornholm
Postnummer: 3700
Land: Danmark
E-mail: kundeservice@beof.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://beof.dk/

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: nef Fonden
CVR-nummer: 19996212
Postadresse: Tårupstrandvej 15
By: Kerteminde
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5300
Land: Danmark
E-mail: nef@nef.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://nef.dk/

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: EWII A/S
CVR-nummer: ‎28297947
Postadresse: Kokbjerg 30
By: Kolding
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 6000
Land: Danmark
E-mail: ewii@ewii.com

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://ewii.com

I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.6) Hovedaktivitet
Elektricitet

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud med forhandling vedr. rammeaftale om leasingbiler

Sagsnr.: 2020 Leasingbiler
II.1.2) Hoved-CPV-kode
34136000 Varevogne
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Indhentelse af tilbud på rammeaftale vedrørende leasing af såvel hvidpladebiler og gulpladebiler, primært i form af varebiler, for AURA Energi A.m.b.a., Bornholms Energi og Forsyning A/S, EWII A/S og Nef Fonden.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34111000 Stationcars og sedaner
34131000 Åbne varevogne
34134100 Lastbiler med fladt lad
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0 DANMARK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Indhentelse af tilbud på rammeaftale vedrørende leasing af såvel hvidpladebiler og gulpladebiler, primært i form af varebiler, for AURA Energi A.m.b.a., Bornholms Energi og Forsyning A/S, EWII A/S og Nef Fonden.

II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Forhandlingsprocedure med forudgående indkaldelse af tilbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2020/S 132-324764
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en vejledende periodisk bekendtgørelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Udbud med forhandling vedr. rammeaftale om leasingbiler

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Ordregiver er blevet opmærksom på uhensigtsmæssigheder og skattetekniske forhold, der medfører, at rammeaftalen skal tilrettes ud over hvad der skønnes muligt under det eksisterende udbud.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:

Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.

I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.

3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.

4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
25/08/2020

Send til en kollega

0.064