Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Vesthimmerlands Kommune
Opdateringer
Special rutekørsel af børn og unge med tilknytning til Asylcentret Holstebro for Vesthimmerlands Kommune
Vesthimmerlands Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189471
Postadresse: Vestre Boulevard 7
By: Aars
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 9600
Land: Danmark
Kontaktperson: Ida Brændstrup
E-mail: ibr@vesthimmerland.dk
Telefon: +45 99668318
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/137601243.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.vesthimmerland.dk/
Del II: Genstand
Special rutekørsel af børn og unge med tilknytning til Asylcentret Holstebro for Vesthimmerlands Kommune
Udbuddet vedrører special rutekørsel med børn og unge med tilknytning til Asylcentret Holstebro, Nybo Bakke 8, Holstebro til Sct. Jørgens Skole, Holstebro o gtil Børneuniverset Mejdal, Prins Burisvej 37, Holstebro på vegne af Vesthimmerlands Kommune.
For indeværende skoleår 2021/22 er der flg. kørsel:
- 46 børn skal køres til Sct. Jørgens Skolen og 15 børn skal køres til Børneuniverset Mejdal.
Der er 2 daglige udkørsler fra Asylcentret kl. 07.40 og kl. 08.40 til skole og institution samt 3 daglige hjemkørsler kl. 13.30, 14.00 og 15.00 fra skole og institution.
2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Dokumentation for tilbudsgivers egenkapital i form af kopi af balanceopgørelse for de seneste 2 afsluttede og godkendte regnskabsår. Der kræves som minimum positiv egenkapital i begge regnskabsår.
Dokumentation for tilbudsgivers erhvervsansvarsforsikring med forsikringssum på:
- Tingskade minimum 2 mio. DKK og
- Personskade minimum 10 mio. DKK.
— Referenceliste med minimum 2 sammenlignelige leverancer indenfor de sidste 2 år med kort beskrivelse af disse opgaver, samt angivelse af kontaktperson. En reference anses for sammenlignelig, når den vedrører fast kørsel af børn og unge. Ordregiver forbeholder sig ret til at kontakte de anførte referencer med henblik på bekræftelse af oplysningernes rigtighed.
— Dokumentation for vognmandstilladelser pr. bus, som indgår i aftalen.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk