Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=278826&B=TK
Udbyder
Tønder Kommune
Vindere
Del 1: Operationel leasing på 1 stk. manskabsvogn
(08.01.2021)
C B Auto Ribe
Industrivej 47
6760 Ribe
Del 4: Operationel leasing på 2 stk. identiske personvogne
(08.01.2021)
Toyota Financial Services A/S
Dynamovej 10
2860 Søborg
Opdateringer
Tønder Kommune vælger at beholde nuværende køretøjer på delaftale 2+3+5 - og vil primo/medio 2021 genudbyde de 3 delaftaler.
Tønder Kommune vælger at beholde nuværende køretøjer på delaftale 2+3+5 - og vil primo/medio 2021 genudbyde de 3 delaftaler.
Tønder Kommune vælger at beholde nuværende køretøjer på delaftale 2+3+5 - og vil primo/medio 2021 genudbyde de 3 delaftaler.
Operationel leasing af 11 stk. køretøjer til Ungdomsskolen i Tønder Kommune
Tønder Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189781
Postadresse: Wegners Plads 2
By: Tønder
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6270
Land: Danmark
Kontaktperson: Bram van Leeuwen
E-mail: bvl1@toender.dk
Telefon: +45 30704137
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://toender.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/337812
Del II: Genstand
Operationel leasing af 11 stk. køretøjer til Ungdomsskolen i Tønder Kommune
Operationel leasing af 11 stk. køretøjer til Ungdomsskolen i Tønder Kommune, fordelt på 5 delaftaler, som følger:
- Delaftale 1: 1 stk. mandskabsvogn med lad – lille kørekort -, med plads til minimum 6 personer.
- Delaftale 2: 2 stk. identiske busser – lille kørekort -, hvoraf den ene skal leveres med lift, og den anden skal kunne eftermonteres med lift igennem kontraktperioden, såfremt behovet skulle opstå.
- Delaftale 3: 1 stk. bus – lille kørekort –, med markise samt indretning af stole og bord til passagerer.
- Delaftale 4: 2 stk. identiske personvogne (Ikke Micro biler)
- Delaftale 5: 5 stk. identiske busser - lille kørekort.
Del 1: Operationel leasing på 1 stk. mandskabsvogn
Tønder Kommune
1 stk. mandskabsvogn med lad – lille kørekort -, med plads til minimum 6 personer.
Anslået værdi er beregnet ud fra en 60 måneders periode.
Del 2: Operationel leasing af 2 stk. identiske busser, med lift
Tønder Kommune
Operatione leasing på 2 stk. identiske busser – lille kørekort -, hvoraf den ene skal leveres med lift, og den anden skal kunne eftermonteres med lift igennem kontraktperioden, såfremt behovet skulle opstå, i løbet af kontraktperioden.
Anslået værdi er beregnet ud fra en 60 måneders periode.
Del 3: Operationel leasing på 1 stk. bus med markise samt bord og stole
Tønder Kommune
Operationel leasing på 1 stk. bus – lille kørekort –, med markise samt indretning af stole og bord til passagerer.
Anslået værdi er beregnet ud fra en 60 måneders periode.
Del 4: Operationel leasing på 2 stk. identiske personvogne
Tønder Kommune
Operationel leasing på 2 stk. identiske personvogne (Ikke Micro biler).
Anslået værdi er beregnet ud fra en 60 måneders periode.
Del 5: Operationel leasing på 5 stk identiske busser
Tønder Kommune
Operationel leasing af 5 stk. identiske busser - lille kørekort.
Anslået værdi er beregnet ud fra en 60 måneders periode.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
— Leverandørens resultat før skat for de seneste 3 afsluttende regnskabsår
— Leverandørens egenkapital for de seneste 3 afsluttende regnskabsår.
— Resultat før skat det seneste afsluttende regnskabsår skal være positivt
— Egenkapital skal være positiv, for det seneste afsluttende regnskabsår. Ved negativ egenkapital for det seneste afsluttende regnskabsår, eller ved forbehold i revisorpåtegning, kan leverandøren afvises som værende ikke egnet.
Del IV: Procedure
Tønder Rådhus
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk