Fakta om udbudet
Udbyder
Horsens Kommune
Vejtransport
Horsens Kommune
Vejledende forhåndsmeddelelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Horsens Kommune
Rådhustorvet 4
Att: Karina Bentsen
8700 Horsens
DANMARK
Telefon: +45 76292008
Mailadresse: udbud@horsens.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.horsens.dk
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II.B: Kontraktens genstand (Varer eller tjenesteydelser)
NUTS-kode DK042
Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej60100000, 60130000, 60140000
Vi indbyder derfor alle potentielle tilbudsgivere til at gennemgå det offentliggjorte materiale og deltage i dialogmøde. Dialogmøder afholdes som udgangspunkt fredag den 7. august og/eller mandag den 10. august. Der afholdes 1 dialogmøde pr. tilbudsgiver.
Potentielle tilbudsgivere bedes senest fredag den 31.7.2015 oplyse, om de ønsker og har mulighed for at deltage i et dialogmøde. Tilbagemeldinger i forhold til dialogmøderne bedes sendt pr. e-mail til udbud@horsens.dk.
Efter dialogmøderne vil det blive vurderet, hvorvidt mødet giver anledning til ændringer i udbudsmaterialet. Det foreløbige udbudsmateriale består af— udbudsbetingelser
— kontrakt.
Bemærk at det foreløbige materiale er tilgængeligt på http://horsens.dk/Erhverv/Udbud/UdbudVarerOgTjenesteydelser.aspx
Horsens Kommune vil gerne have alle potentielle tilbudsgiveres kommentarer til forhold i udbudsmaterialet, som betyder, at en potentiel tilbudsgiver ikke kan leve op til de stillede krav eventuelle uklarheder i materialet.Udbuddet er opdelt i delaftaler. Der kan bydes på en eller flere delaftaler.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del VI: Supplerende oplysninger