23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 212-515933
Offentliggjort
30.10.2020
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Varde Kommune

Vindere

Delaftale 1: Køb af ladbiler med enkelt- og dobbeltkabine, med akselafstande på max 3700 mm og 3900-4400 mm, samt et 3500 kg kombi anhængertræk

(22.10.2021)
Varde Biler A/S
Jeppe Skovgaards Vej 11
6800 Varde

Opdateringer

Rettelse
(03.11.2020)

II.2.4)
Placering af det tekst, der skal ændres:Beskrivelse af udbuddet
I stedet for:
Udbuddet er gældende for alle Materielgården i sig, og omfatter levering af ladbiler uden opbygning, med forskellig kabinestørrelse og forskelligt chassis.
Køb af ladbiler med enkelt- og dobbeltkabine, med akselafstande på max 3 700 mm og 3 900-4 040 mm, samt et 2 500-3 499 kg kombi anhængertræk.
Gældende for alle køb er, at bilerne købes uden opbygning. Leverandøren skal ved levering afleverer ladbilen/chassis til det opbygningsfirma som Materielgården angiver ved bestilling. Efter opbygning skal leverandøren foretage den sidste klargøring af ladbilen og sørge for indregistrering, samt levering til Materielgården i Sig. Denne del skal være inklusiv i prisen på ladbilen.
Læses:
Udbuddet er gældende for alle Materielgården i sig, og omfatter levering af ladbiler uden opbygning, med forskellig kabinestørrelse og forskelligt chassis.
Køb af ladbiler med enkelt- og dobbeltkabine, med akselafstande på max 3 700 mm og 3 900-4 400 mm, samt et 2 500-3 499 kg kombi anhængertræk.
Gældende for alle køb er, at bilerne købes uden opbygning. Leverandøren skal ved levering afleverer ladbilen/chassis til det opbygningsfirma som Materielgården angiver ved bestilling. Efter opbygning skal leverandøren foretage den sidste klargøring af ladbilen og sørge for indregistrering, samt levering til Materielgården i Sig. Denne del skal være inklusiv i prisen på ladbilen.

II.2.1)
Placering af det tekst, der skal ændres:Betegnelse
I stedet for:
Delaftale 2: Køb af ladbiler med enkelt- og dobbeltkabine, med akselafstande på max 3 700 mm og 3 900-4 040 mm, samt et kombi anhængertræk på 2 500 – 3 499 kg.
Læses:
Delaftale 2: Køb af ladbiler med enkelt- og dobbeltkabine, med akselafstande på max 3 700 mm og 3 900-4 400 mm, samt et kombi anhængertræk på 2 500 – 3 499 kg.

EU Udbud - Ladbiler


Varde Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Varde Kommune
CVR-nummer: 29189811
Postadresse: Bytoften 2
By: Varde
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 6800
Land: Danmark
Kontaktperson: Christian Christiansen
E-mail: cche@varde.dk
Telefon: +45 79947487
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/141608525.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.vardekommune.dk/
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://permalink.mercell.com/141608525.aspx
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://permalink.mercell.com/141608525.aspx
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

EU Udbud - Ladbiler

II.1.2) Hoved-CPV-kode
34131000 Åbne varevogne
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet er gældende for alle Materielgården i sig, og omfatter levering af ladbiler uden opbygning, med forskellig kabinestørrelse og forskelligt chassis.

Udbuddet er opdelt i følgende delaftaler:

— Delaftale 1: Køb af ladbiler med enkelt- og dobbeltkabine, med akselafstande på max 3 700 mm og 3 900-4 040 mm, samt et 3 500 kg kombi anhængertræk.

— Delaftale 2: Køb af ladbiler med enkelt- og dobbeltkabine, med akselafstande på max 3 700 mm og 3 900-4 040 mm, samt et kombi anhængertræk på 2 500 - 3 499 kg.

Gældende for alle køb er, at bilerne købes uden opbygning. Leverandøren skal ved levering afleverer ladbilen/chassis til det opbygningsfirma som Materielgården angiver ved bestilling. Efter opbygning skal leverandøren foretage den sidste klargøring af ladbilen og sørge for indregistrering, samt levering til Materielgården i sig. Denne del skal være inklusiv i prisen på ladbilen.

Der vælges én leverandør pr. delaftale.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 1: Køb af ladbiler med enkelt- og dobbeltkabine, med akselafstande på max 3 700 mm og 3 900-4 040 mm, samt et 3 500 kg kombi anhængertræk

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34131000 Åbne varevogne
34139100 Chassiser med førerhus
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet er gældende for alle Materielgården i sig, og omfatter levering af ladbiler uden opbygning, med forskellig kabinestørrelse og forskelligt chassis.

Køb af ladbiler med enkelt- og dobbeltkabine, med akselafstande på max 3 700 mm og 3 900-4 040 mm, samt et 3 500 kg kombi anhængertræk.

Gældende for alle køb er, at bilerne købes uden opbygning. Leverandøren skal ved levering afleverer ladbilen/chassis til det opbygningsfirma som Materielgården angiver ved bestilling. Efter opbygning skal leverandøren foretage den sidste klargøring af ladbilen og sørge for indregistrering, samt levering til Materielgården i sig. Denne del skal være inklusiv i prisen på ladbilen.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Brugervenlighed og ergonomi / Vægtning: 50 %
Kvalitetskriterium - Navn: Garanti / Vægtning: 10 %
Pris - Vægtning: 40 %
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/01/2021
Slut: 31/12/2022
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Aftalen kan forlænges med op til 2 x 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 2: Køb af ladbiler med enkelt- og dobbeltkabine, med akselafstande på max 3 700 mm og 3 900-4 040 mm, samt et kombi anhængertræk på 2 500 - 3 499 kg

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34131000 Åbne varevogne
34139100 Chassiser med førerhus
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet er gældende for alle Materielgården i sig, og omfatter levering af ladbiler uden opbygning, med forskellig kabinestørrelse og forskelligt chassis.

Køb af ladbiler med enkelt- og dobbeltkabine, med akselafstande på max 3 700 mm og 3 900-4 040 mm, samt et 2 500-3 499 kg kombi anhængertræk.

Gældende for alle køb er, at bilerne købes uden opbygning. Leverandøren skal ved levering afleverer ladbilen/chassis til det opbygningsfirma som Materielgården angiver ved bestilling. Efter opbygning skal leverandøren foretage den sidste klargøring af ladbilen og sørge for indregistrering, samt levering til Materielgården i sig. Denne del skal være inklusiv i prisen på ladbilen.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Brugervenlighed og ergonomi / Vægtning: 50 %
Kvalitetskriterium - Navn: Garanti / Vægtning: 10 %
Pris - Vægtning: 40 %
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/01/2021
Slut: 31/12/2022
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Aftalen kan forlænges med op til 2 x 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med flere aktører
Højeste antal påtænkte deltagere i rammeaftalen: 2
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 23/11/2020
Tidspunkt: 10:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 3 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 23/11/2020
Tidspunkt: 10:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Nævnenes Hus
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har

indgået en kontrakt.

3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
26/10/2020

Send til en kollega

0.078