Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=hnpjqhosyt
Udbyder
Plus Bolig
Vindere
Udbud af flytning i forbindelse med genhusning under udførelse af renovering
(12.01.2021)
Møbeltransport Danmark National A/S
P. O. Pedersens Vej 28
8200 Aarhus N
Udbud af flytning i forbindelse med genhusning under udførelse af renovering
Plus Bolig
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 27 42 20 39
Postadresse: Alexander Foss Gade 7
By: Aalborg
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9000
Land: Danmark
Kontaktperson: Jens Schou
E-mail: jnsc@cowi.com
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.plusbolig.dk
Del II: Genstand
Udbud af flytning i forbindelse med genhusning under udførelse af renovering
Aftale om varetagelse af flytninger i forbindelse med genhusning under renovering af boliger.
Plus Bolig afd. 47, Peter Bruuns Vej/Carl Rothes Vej / C. P. Holbølls Plads, 9210 Aalborg
I forbindelse med en gennemgribende renovering af Plusbolig afd. 47, Peter Bruuns Vej / Carl Rothes Vej / C. P. Holbølls Plads (9210 Aalborg Ø), skal lejerne i en periode på ca. 10-14 måneder genhuses.
Boligselskabet er ansvarligt for denne genhusning og flytning (frem og tilbage) af lejere.
Afdelingen indeholder før renoveringen 290 boliger. Nuværende lejere skal genhuses. Genhusningen vil for nogle af lejerne ske internt i afdelingen med en forholdsvis kort flytteafstand. De fleste flytninger skal dog foretages ud af afdelingen.
De enkelte lejere skal som udgangspunkt selv forestå nedpakning af indbo i lejlighederne. Der vil dog være fysisk/psykisk svage beboere, som skal have assistance til nedpakning og udpakning af indbo.
Det inventar, som ikke skal flyttes med ind i genhusningsboligen, skal opmagasineres af flyttefirmaet i den periode, som genhusningen strækker sig over.
Byggeperioden strækker sig over ca. 2,5 år. I den periode foretages der i gennemsnit 22 flytninger pr. 6 uger, iht. udbudstidsplan. Genhusningsperioden vurderes til ca. 10-14 måneder pr. lejer.
Ordregiver ønsker at indgå en aftale med et flyttefirma om varetagelsen af ovennævnte flytninger.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal i ESPD angive følgende oplysninger for de seneste 3 regnskabsår:
- omsætning
- egenkapital.
Disse oplysninger skal angives ved udfyldelse af ESPD, del IV, afsnit C.
For at sikre, at tilbudsgiver har den rette finansielle og økonomiske formåen, er det et mindstekrav, at ansøgers omsætning skal være minimum 2. mio. DKK hver af de seneste 3 regnskabsår. Det er endvidere et mindstekrav, at tilbudsgivers egenkapital skal være positiv over de seneste 3 regnskabsår.
Tilbudsgivers tekniske og faglige formåen i form af referencer fra udførelse af lignende opgaver.
Følgende oplysninger bedes for hver reference angivet i ESPD, del IV, afsnit C 1a), eller i særskilte referenceark: Opgavens navn, beskrivelse af opgaven/udførte ydelser, tilbudsgivers rolle, kontraktsummen ekskl. moms, årstal (perioden) for opgavens udførelse og kundenavn.
Referencer kan afleveres som særskilte referenceark/referenceliste eller angives i ESPD'et. Separat vedlagte referencer og de i ESPD oplyste referencer udgør også den endelige dokumentation herfor, jf. udbudslovens § 155, stk. 1, nr. 2.
Tilbudsgiver skal have udført minimum én (1) relevante referencer, dvs. referencer som er sammenlignelige med den udbudte aftale i art, har en kontraktværdi på minimum 1 mio. DKK ekskl. moms, og som er udført for en almen boligforening.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Der gøres opmærksom på, at interesserede tilbudsgivere kan deltage i besigtigelsesmøde den 19. november kl. 10.30. Hver interesseret tilbudsgiver kan maksimalt deltage med 1 repræsentant (begrænsning indsat som følge af Covid-19). Mødested for besigtigelsen er C.P. Holbølls Plads.
For nærværende udbud gælder de obligatoriske udelukkelsesgrunde angivet i udbudslovens § § 135 og 136.
Herudover gælder udelukkelsesgrunde i henhold til udbudslovens § 137, stk. 1 nr. 1, nr. 2 samt nr. 7.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: www.klfu.dk
Klage over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udubd inden 45 kalenderdage efter ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, jf. LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2. Ved indsendelse af klage indbetales et gebyr på 20 000 DKK. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet skal klageren sende (evt. pr. e-mail) en kopi af klagen med bilag til ordregiveren. Klagenævnet har brug for at vide, om klageren har underrettet ordregiveren, og klageren skal derfor sende kopi af underretningen af ordregiveren til Klagenævnet.
Postadresse: Carl Jakobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk