Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Østjysk Bolig
Vindere
Rammeaftaler om levering af flytteydelser
(02.04.2021)
Jydsk Flytteforretning v/Claus Schram
Pi 3
8382 Hinnerup
Levering af flytteydelser i forbindelse med realisering af udviklingsplan for Bispehaven
Østjysk Bolig
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 39801019
Postadresse: Søren Frichs Vej 25
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Henning Winther
E-mail: hew@ojba.dk
Telefon: +45 86156688
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.oesjyskbolig.dk
Del II: Genstand
Levering af flytteydelser i forbindelse med realisering af udviklingsplan for Bispehaven
Ordregivers realisering af en ny udviklingsplan for afdeling 6, Bispehaven, indebærer bl.a. nedrivning af blokke og dermed nedlæggelse af lejemål.
Ordregiver har som følge heraf i løbet af de næste 2-3 år behov for bistand til flytning af i alt ca. 310 lejemål som led i en permanent genhusning af de nuværende beboere.
Størstedelen af lejemålene (ca. 238) er beliggende i Bispehavens nuværende blok A1-A3, mens de resterende lejemål (ca. 72) er beliggende i Bispehavens nuværende blok B6-B8.
Flytning af lejemål i blok A1-A3 forventes påbegyndt primo 2021 og afsluttet sidst på foråret 2022 (første runde), mens flytning af lejemål i blok B6-B8 forventes påbegyndt primo 2022 og afsluttet sidst på foråret 2023 (anden runde).
Tidsplanen for flytningerne kan dog ændres i takt med den endelige planlægning af udviklingsplanens gennemførelse.
Bispehaven, 8210 Aarhus V
Rammeaftalen indeholder bl.a. bistand til rådgivning af beboere om nedpakning, udlån af flyttekasser og gennemførelse af den fysiske flytning fra fraflytningslejlighed til tilflytningslejlighed.
Der henvises til desuden til pkt. II.1.4) samt det samlede udbudsmateriale, der offentliggøres samme dato som denne bekendtgørelse.
Der henvises til pkt. I.3) for oplysninger om, hvor det samlede udbudsmateriale er offentligt tilgængeligt.
Ved udvælgelsen blandt de egnede og kvalificerede ansøgere vil ordregiver vælge de 5 ansøgere, der opfylder mindstekravene for deltagelse og som herudover i lyset af den udbudte opgave har den bedste tekniske og faglige formåen.
Ved vurderingen vil ordregiver særligt lægge vægt på, at ansøgerne via referencerne kan dokumentere erfaring med:
- Levering af flytteydelser i forbindelse med genhusning af beboere i almene boligforeninger.
Ansøger skal derfor ved udfyldelse af ESPD-dokumentets del IV, pkt. C oplyse om maksimalt 5 referencer fra de seneste 3 år, der i videst muligt omfang dokumenterer erfaring med ovenstående emne.
Hvis ansøger støtter sin tekniske og faglige formåen på andre virksomheders formåen, herunder eventuelle underrådgiveres formåen, kan der stadig maksimalt oplyses om i alt 5 referencer inkl. referencer fra disse andre virksomheder.
Oplyser ansøgeren om mere end 5 referencer, vil det være de første 5 referencer, der indgår i bedømmelsen af ansøgningen.
For nærmere oplysninger om krav til prækvalifikationsansøgning, spørgsmål til prækvalifikation samt aflevering af prækvalifikation henvises til prækvalifikationsmaterialet med bilag.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger skal aflevere et fælles europæisk udbudsdokument (ESPD). I ESPD'en skal ansøgeren afgive erklæring om følgende forhold:
— Hvorvidt ansøgeren er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135, stk. 1-3 (obligatoriske udelukkelsesgrunde om deltagelse i kriminel organisation, bestikkelse, svig, terrorhandling, hvidvaskning, børnearbejde, ubetalt forfalden gæld mv.), og
— Hvorvidt ansøgeren er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 137.
Ordregiver kan kun tage erklæringer i betragtning, som afgives i ESPD'en, jf. udbudslovens § 148.
Ved sammenslutninger af ansøgere (konsortier) skal hver enkelt deltager i sammenslutningen vedlægge et særskilt ESPD, som omfatter ovennævnte erklæringer.
Hvis ansøgeren baserer sig på andre enheders tekniske og faglige formåen, skal hver enkelt af disse enheder vedlægge et særskilt ESPD, som omfatter ovennævnte erklæringer.
Der stilles ikke krav til økonomisk og finansiel formåen.
Bekræftelse af opfyldelse af mindstekravet for den tekniske og faglige formåen sker ved udfyldelse af ESPD-dokumentets del IV, pkt. C.
Oplysningerne angivet i ESPD-dokumentet om referencer kan suppleres i et særligt referencebilag, der uploades sammen med ESPD-dokumentet. Såfremt denne fremgangsmåde anvendes, bør der henvises til referencebilaget i ESPD-dokumentet.
For at sikre at ansøger har de rette faglige kompetencer, er det et mindstekrav, at ansøger kan fremvise min. 2 afsluttede referencer fra de seneste 3 år med opfyldelse af aftaler af lignende karakter.
Ved aftaler af lignende karakter forstås aftaler til en værdi af min. 500 000 DKK ekskl. moms om levering af flytteydelser i almene boligområder i forbindelse med genhusning af beboere.
Bekræftelse af opfyldelse af mindstekravet sker ved udfyldelse af ESPD-dokumentets del IV, pkt. C med angivelse af:
- Beskrivelse af flytteopgaven, af egne ydelser i forbindelse med opgaven
- Opgavens omfang
- Opgavens værdi ekskl. moms
- Udførelsesperiode (start og sluttidspunkt)
- Kontaktoplysninger på kunde.
Der henvises til udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: nh@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk/
I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde forbeslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk.1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk