23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 250-625535
Offentliggjort
23.12.2020
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Københavns Professionshøjskole

EU-udbud af kørsel for center for Undervisningsmidler, Københavns Professionshøjskole


Københavns Professionshøjskole

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Københavns Professionshøjskole
CVR-nummer: 30787986
Postadresse: Humletorvet 3
By: København V
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 1799
Land: Danmark
Kontaktperson: Bent Petersen
E-mail: bepe@kp.dk
Telefon: +45 41897795
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/136531674.aspx
Internetadresse for køberprofilen: https://kp.dk/
I.4) Type ordregivende myndighed
Anden type: Selvejende statsinstitution.
I.5) Hovedaktivitet
Uddannelse

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

EU-udbud af kørsel for center for Undervisningsmidler, Københavns Professionshøjskole

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60100000 Vejtransport
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Opgaven omfatter kørsel med primært undervisningsmaterialer (bøger, materialesæt m.v.), tryksager og intern fordeling af emballage til madordningen for Børne og Ungdomsforvaltningen i Københavns Kommune til folkeskoler, privatskoler, ungdomsuddannelsesinstitutioner, specialinstitutioner mv. i Region Hovedstaden - Bornholm undtaget.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 7 000 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Hovedudførelsessted:

Region Hovedstaden

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte opgave omfatter ordregivers kørsel med primært undervisningsmaterialer (bøger, materialesæt m.v.), tryksager og intern fordeling af emballage til madordningen for Børne og Ungdomsforvaltningen i Københavns Kommune til folkeskoler, privatskoler, ungdomsuddannelsesinstitutioner, specialinstitutioner mv. i Region Hovedstaden - Bornholm undtaget.

En del af undervisningsmaterialerne består af farligt gods i mindre mængder. Disse mindre mængder - jf. ADR-konventionens underafsnit 1.1.3.6 - kaldes populært for "frimængden".

I 2019 havde ordregiver ca. 36 000 lån fordelt på ca. 618 000 enheder. Den estimerede årlige kørselsomsætning var på ca. 1,7 mio. DKK. Volumen er udelukkende vejledende og baserer sig på historiske tal, hvorfor det ikke kan tages som udtryk for en garanteret fremtidig omsætningsstørrelse.

Kørselsforbruget i første halvår 2019 udgjorde 3 440 timer.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Serviceniveau / Vægtning: 35 %
Kvalitetskriterium - Navn: Vognstandard / Vægtning: 30 %
Pris - Vægtning: 35 %
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Mulighed for at forlænge aftalen i op til 24 måneder.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2020/S 165-400746
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Tilbudsfase - udbud af kørsel for center for Undervisningsmidler, Københavns Professionshøjskole

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
15/12/2020
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 2
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 2
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Mini-express c/o John Christensen
Postadresse: Poul Anker Bechs Vej 241
By: Aalborg SV
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 9200
Land: Danmark
E-mail: info@mini-express.dk
Telefon: +45 50431700
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 7 000 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 7 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Nævnenes Hus
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har

indgået en kontrakt.

3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
18/12/2020

Send til en kollega

0.048