23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 251-633742
Offentliggjort
24.12.2020
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Nordjyllands Trafikselskab

26.5 udbud af almindelig rutekørsel (Bus) Aalborg By


Nordjyllands Trafikselskab

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/25/EU

Del I: Ordregivende enhed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Nordjyllands Trafikselskab
CVR-nummer: 30015940
Postadresse: John F. Kennedys Plads 1T, 3. sal
By: Aalborg
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9000
Land: Danmark
Kontaktperson: Birgitte Peters
E-mail: ntbp@ntmail.dk
Telefon: +45 99341186
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/d37e7817-11da-4eb3-9876-02b2e9f4aee7/homepage
I.6) Hovedaktivitet
Transport med bybane, sporvogn, trolleybus eller bus

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

26.5 udbud af almindelig rutekørsel (Bus) Aalborg By

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60000000 Transporttjenester (ikke affaldstransport)
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

NT’s 26.5 udbud af buskørsel vedrører bybuskørsel i Aalborg By kørsel. Kørslen udføres som almindelig rutekørsel med A- og D-kontraktkørsel. Kørselsomfang, køre- og vognløbsplaner og kørselsstart fremgår af udbudsmaterialet. Den samlede udbudte kørsel udgør årligt ca. 297 000 køreplantimer fordelt på 111 driftsbusser.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60112000 Offentlig vejtransport
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Hovedudførelsessted:

Region Nordjylland, Aalborg Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Pakkematerialet består af 3 pakker. Pakke 400 (A-kontaktkørsel) med ca. 33 500 køreplantimer og 13 driftsbusser. Pakke 401 (A-kontraktkørsel) med ca. 260 200 køreplantimer og 88 driftsbusser og pakke 403 (D-kontraktkørsel) med ca. 3 400 køreplantimer og 10 driftsbusser. Det er et krav, at entreprenøren skal etablere et depotanlæg i Aalborg Øst. Specifikationen af pakker og depot vil fremgå af udbudsmaterialet.

II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Option på udvendig reklame. Tilbudsgiver skal angive, hvor meget timeprisen vil kunne reduceres med, såfremt tilbudsgiver får ret til at sælge den udvendige reklameplads.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Forhandlingsprocedure med forudgående indkaldelse af tilbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2020/S 175-423713
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en vejledende periodisk bekendtgørelse

Del V: Kontrakttildeling

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Afgivelse af anmodning om deltagelse hhv. afgivelse af tilbud kan kun ske elektronisk via en særlig hjemmeside, der indeholder udbudsmaterialet samt de fornødne faciliteter til den elektroniske afgivelse af virksomhedens tilbud.

https://www.ethics.dk/ethics/eo#/26b0d2a3-c348-4f79-bbd2-20878949939f/homepage

Virksomheden kan her via funktionen ”Tilmelding” (anført i menuen til venstre for bekendtgørelsen) få tildelt brugernavn og opgive adgangskode til udbudshjemmesiden. Virksomheder, der ønsker at afgive tilbud, skal udfylde de særlige formularer i form af online blanketter, der indeholder den konkrete og detaljerede udformning af de krævede oplysninger samt oplysninger om evt. krav til dokumentation. Det gøres allerede nu opmærksom på, at der i tilbudsevalueringen vil indgå anvendelse af det elektroniske støtteværktøj Ethics. Kontraktkonceptet indgår i udbudsmaterialet.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage over udbuddet skal indgives til Klagenævnet for Udbud inden for fristerne angivet i § 7 i bekendtgørelse af lov om Klagenævnet for Udbud nr. 593 af 2. juni 2016.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
22/12/2020

Send til en kollega

0.047