Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=290669&B=NORDKOB
Anmodning om deltagelse
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=290669&B=NORDKOB
Udbyder
Forsyning Helsingør Spildevand A/S
Vindere
Indkøb og levering af ny genbrugsslamsuger for Forsyning Helsingør Spildevand A/S
(20.09.2021)
JKL Teknik A/S
Smedevej 38C
9500 Hobro
Indkøb og levering af ny genbrugsslamsuger for Forsyning Helsingør Spildevand A/S
Forsyning Helsingør Spildevand A/S
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 25165160
Postadresse: Energivej 25
By: Helsingør
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Postnummer: 3000
Land: Danmark
Kontaktperson: Saja Aziz
E-mail: saz@fh.dk
Telefon: +45 29129037
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://nordkob.dk/index.html
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/328776
Del II: Genstand
Indkøb og levering af ny genbrugsslamsuger for Forsyning Helsingør Spildevand A/S
Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at indhente tilbud på indkøb, opbygning og levering af en ny genbrugsslamsuger. Ydelsen skal indeholde indkøb og sammensætning af lastbilchassis og slamsugeranlæg leveret til brug på danske veje.
Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at indhente tilbud på indkøb, opbygning og levering af en ny genbrugsslamsuger. Ydelsen skal indeholde indkøb og sammensætning af lastbilchassis og slamsugeranlæg leveret til brug på danske veje.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der stilles ikke krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister. I relation til de obligatoriske og frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, 136 og 137 skal tilbudsgiver udfylde ESPD'en del III.A, del III.B og del III.C.
Hvis ansøgning af tilbud ikke indeholder disse dokumenter med det krævende indhold, kan ansøgningen blive afvist som ukonditionsmæssig.
Erklæring om nøgletal fra de seneste 3 afsluttede regnskabsår indeholdende oplysninger om:
- ansøgers (kontraktholders) samlede nettoomsætning (ESPD – IV.B Samlet årsomsætning udfyldes)
- resultat før skat (ESPD – IV.B Øvrige økonomiske og finansielle krav udfyldes)
- aktiver (ESPD – IV.B Øvrige økonomiske og finansielle krav udfyldes)
- egenkapital (ESPD – IV.B Øvrige økonomiske og finansielle krav udfyldes)
- det forsikrede beløb i den økonomiske aktørs erhvervsansvarsforsikring (ESPD –IV.B Erhvervsansvarsforsikring udfyldes).
En positiv egenkapital og soliditetsgrad i hver af de seneste 3 regnskabsår.
Følgende skal leveres iht ESPD - IV.C:
- Referenceperiode for de seneste 3 år.
- Tekniske faciliteter og foranstaltninger til kvalitetssikring.
- Andel i underleverance.
Tilbudsgivere skal råde over de tekniske og faglige kompetencer og ressourcer, som er nødvendige for at udføre leverancen, herunder dokumenterer erfaring med leverance af lignede produkter og mængde til offentlige institutioner eller selskaber.
Fremgår i udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
De præcise frister for klage følger af § 7 i lov om Klagenævnet for Udbud:
1) En virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
Øvrige klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk