Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/147671215.aspx
Udbyder
Odense Renovation A/S
Vindere
Valgt leverandør
(02.03.2021)
P. Christensen
Krumtappen 20
5260 Odense S
Skraldebil: 1 stk. chassis samt montering af 2-kammer komprimatorkasse
Odense Renovation A/S
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 17 41 40 70
Postadresse: Snapindvej 21
By: Odense V
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5200
Land: Danmark
Kontaktperson: Ole Fuglsang
E-mail: ofd@odenserenovation.dk
Telefon: +45 63138223
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/147671215.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.odenserenovation.dk/
Del II: Genstand
Skraldebil: 1 stk. chassis samt montering af 2-kammer komprimatorkasse
Anskaffelse af 1 stk. chassis og montering af 2-kammer komprimatorkasse til indsamling af sorteret husholdningsaffald. Komprimatorkassen leveres af ordregiver.
- Chassis: 6 x 2/4, Euro 6, 300-350 HK, fuldautomatisk Allison gearkasse
- Påbygning: NTM komprimatorkasse (leveres af ordregiver).
Odense
- Chassis: Lavt nedbygget førerhus, foldedør i højre side, passage på tværs af førerhus, fuld luftaffjedring, knælefunktion
- Motor: 300-350 HK, generator 28V/150A, Batterier 225 ah.
Komprimatorkasse leveres af ordregiver. Montering aftales mellem chassisleverandør og valgt opbygger.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Positiv egenkapital de seneste 3 år.
Del IV: Procedure
Odense Renovation
Tilbudsgivere eller deres repræsentanter må ikke være til stede ved åbning af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk