23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 160-293595
Offentliggjort
Udbudstype
Offentligt udbud

Køretøjer til vejvedligeholdelse


Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Københavns Kommune, Teknik- og Miljøforvaltningen
Njalsgade 13
Att: Erik Daugaard Jørgensen
2300 København S
DANMARK
Mailadresse: erikjo@tmf.kk.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.kk.dk/tmf

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Koldfræser.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Københavns Kommune.

NUTS-kode DK011

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på 1 styk: koldfræser, til brug for Teknik og Miljøforvaltningen i forbindelse med vinterkørsel i kommunen.
Som en option ønsker Ordregiver at indhente tilbud på service- og reparationskontrakt som angivet i kravspecifikationen.
Ordregivers vilkår for aftalens opfyldelse er angivet i det vedlagte aftaleudkast (bilag A), mens Ordregivers krav til ydelsen er detaljeret beskrevet i kravspecifikationen (bilag A.1).
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

34144400, 42623000

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
Værdi: 2 329 389 DKK
Eksklusive moms

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Laveste pris
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
2014-0211517
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2014/S 201-354560 af 18.10.2014

Del V: Kontrakttildeling

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 2
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

V. Løwener A/S
Smedeland 2
2600 Glostrup
DANMARK
Mailadresse: hs@loewener.dk
Telefon: +45 40643010

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi:
Værdi: 2 500 000 DKK
Eksklusive moms
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerup Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.3.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klager skal være modtaget i Klagenævnet for Udbud inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
17.8.2015

Send til en kollega

0.047