Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=293655&B=LEJRE
Udbyder
Lejre Kommune
Vindere
Delaftale A: Kørsel til specialskole og specialklasser
(13.09.2021)
VBT A/S
Farverland 1A
2600 Glostrup
Delaftale B: Kørsel til dagcentre og genoptræningscentre
(13.09.2021)
VBT A/S
Farverland 1A
2600 Glostrup
Udbud af kontrakter om visiteret kørsel af borgere i Lejre Kommune
Lejre Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29 18 85 48
Postadresse: Møllebjergvej 4
By: Hvalsø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4330
Land: Danmark
Kontaktperson: Kresten Gørtz
E-mail: krng@lejre.dk
Telefon: +45 92430408
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.lejre.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/194457
Del II: Genstand
Udbud af kontrakter om visiteret kørsel af borgere i Lejre Kommune
Lejre Kommune udbyder en række kommunale kørsler inden for børne- og ældreområdet. Udbuddet omfatter 2 delaftaler:
- Delaftale A: Kørsel til specialskole og specialklasser
- Delaftale B: Kørsel til dagcentre og genoptræningscentre.
Delaftale A: Kørsel til specialskole og specialklasser
Lejre Kommune
Den udbudte kørsel i delaftale A vil være befordring af højst 9 personer inkl. chaufføren, og kræver tilladelse i henhold til enten taxiloven eller universaltilladelse i henhold til forordning nr. 1073 af 21. oktober 2009.
Kontrakten kan forlænges med 2 gange 12 måneder.
Kontrakten indeholder ordregivers sociale klausuler.
Delaftale B: Kørsel til dagcentre og genoptræningscentre
Lejre Kommune
Den udbudte kørsel i delaftale B vil være speciel rutekørsel og skal udføres med køretøjer, der kræver universaltilladelse (Fælleskabstilladelse) til erhvervsmæssig buskørsel i henhold til forordning nr. 1073 af 21. oktober 2009.
Kontrakten kan forlænges med 2 gange 12 måneder.
Kontrakten indeholder Lejre Kommunes sociale klausuler.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Egenkapitalens og omsætningens størrelse i de seneste 3 disponible regnskabsår.
Tilbudsgiver skal have haft en positiv egenkapital i hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår.
Tilbudsgivers årsomsætning for hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår har været 2 mio. DKK pr. år.
En referenceliste med angivelse af lignende opgaver inden for de seneste 3 år.
Tilbudsgiver har udført mindst 1 lignende opgave med hensyn til karakter og omfang inden for de seneste 3 år.
Kontrakterne indeholder Lejre Kommunes sociale klausuler.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk