Fakta om udbudet
Udbyder
Vejdirektoratet
Udbud af aftale om levering af beredskabs- og autotransportydelser
Vejdirektoratet
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 60729018
Postadresse: Carsten Niebuhrs Gade 49
By: København V
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 1577
Land: Danmark
Kontaktperson: Katrine Søborg Høyer
E-mail: kash@vd.dk
Telefon: +45 61930439
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://vd.dk
CVR-nummer: 17143611
Postadresse: Polititorvet 14
By: København V
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 1780
Land: Danmark
Kontaktperson: Signe Groth Kisby
E-mail: ski006@politi.dk
Telefon: +45 61930439
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.politi.dk
Del II: Genstand
Udbud af aftale om levering af beredskabs- og autotransportydelser
Politiet og Vejdirektoratet har behov for at kunne rekvirere assistance til beredskabs- og autotransport.
Opgaverne omfatter bl.a.:
— bugsering og/eller bjærgning af køretøjer
— assistance i tilfælde af akutte hændelser på vejene, herunder trafikuheld, hærværk, usædvanligt vejrlig m.m.
— assistance til skiltning og trafikregulering, oprydning efter beskadigede og/eller trafikfarlige køretøjer og/eller genstande på veje
— sikring eller nødreparation af vejens udstyr, så det ikke udgør en fare for trafikken.
De udbudte ydelser er nærmere beskrevet i udbudsmaterialet, herunder bilag 1 (ydelsesbeskrivelse).
Se II.1.4).
Den anslåede værdi i II.1.5) er udtryk for et skøn. Kontraktværdien forventesat blive mellem 200 og 300 DKK, ekskl. moms.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af aftale om levering af beredskabs- og autotransportydelser
By: København
NUTS-kode: DK Danmark
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Fristen anført i pkt. IV.2.2) er gældende for ansøgning om prækvalifikation.
Ansøgning om prækvalifikation skal afleveres elektronisk på URL-adressen anført i pkt. I.3).
Ansøgningen skal - udover det anførte i III.1.2) og III.1.3) - indeholde oplysninger om ansøgerens ejerforhold, herunder oplysninger om koncernforbundne selskaber.
Som bilag til ansøgningen skal der vedlægges udfyldt "Det fælles europæiske udbudsdokument" (ESPD). Dokumentet er tilgængeligt samme sted som udbudsmaterialet, jf. pkt. I.3).
I ESPD, del II, pkt. A, oplyses en gennemgående kontaktperson for hele udbudsprocessen.
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde, jf. udbudsloven § § 135 - 136, er udelukkelsesgrundene anført i udbudsloven § 137, stk. 1, nr. 2, gældende for udbuddet.
Ansøgning om prækvalifikation accepteres på dansk, engelsk, norsk og svensk.
Tilbud skal afgives på dansk. Der henvises til udbudsmaterialet (udbudsbetingelser med bilag) for en beskrivelse af udbudsprocessen.
Eventuelle spørgsmål stilles til e-mailadressen anført i udbudsbetingelserne afsnit 4.
Spørgsmål og svar vil blive gjort tilgængelige på internetadressen anført i pkt. I.3), under aktuelle udbud.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: www.klfu.dk
By: Ingen.
Land: Danmark
Frister for og procedurer for klager fremgår af "Lov om Klagenævnet for Udbud", lov nr. 492 af 12. maj 2010, med efterfølgende ændringer, sidst lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016.
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage.
Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret. Fristen begynder dog først, når der i underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for ordregiverens beslutning.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået. Det er en betingelse for, at fristen begynder at løbe, at underretningen indeholder en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Lov om Klagenævnet for Udbud § 2, stk. 2.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har meddelt sin beslutning om kontraktensvidereførelse, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. Lov om Klagenævnet for Udbud § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. Lov om Klagenævnet for Udbud § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail adresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagevejledningen fra Klagenævnet for Udbud kan findes på Klagenævnets hjemmeside.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk