Fakta om udbudet
Udbyder
Østjysk Bolig
Levering af flytteydelser i forbindelse med realisering af udviklingsplan for Bispehaven
Østjysk Bolig
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 39801019
Postadresse: Søren Frichs Vej 25
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Henning Winther
E-mail: hew@ojba.dk
Telefon: +45 86156688
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.oesjyskbolig.dk
Del II: Genstand
Levering af flytteydelser i forbindelse med realisering af udviklingsplan for Bispehaven
Ordregivers realisering af en ny udviklingsplan for afdeling 6, Bispehaven, indebærer bl.a. nedrivning af blokke og dermed nedlæggelse af lejemål.
Ordregiver har som følge heraf i løbet af de næste 2-3 år behov for bistand til flytning af i alt ca. 310 lejemål som led i en permanent genhusning af de nuværende beboere.
Størstedelen af lejemålene (ca. 238) er beliggende i Bispehavens nuværende blok A1-A3, mens de resterende lejemål (ca. 72) er beliggende i Bispehavens nuværende blok B6-B8.
Flytning af lejemål i blok A1-A3 forventes påbegyndt primo 2021 og afsluttet sidst på foråret 2022 (første runde), mens flytning af lejemål i blok B6-B8 forventes påbegyndt primo 2022 og afsluttet sidst på foråret 2023 (anden runde).
Tidsplanen for flytningerne kan dog ændres i takt med den endelige planlægning af udviklingsplanens gennemførelse.
Bispehaven, 8210 Aarhus V
Rammeaftalen indeholder bl.a. bistand til rådgivning af beboere om nedpakning, udlån af flyttekasser og gennemførelse af den fysiske flytning fra fraflytningslejlighed til tilflytningslejlighed.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftaler om levering af flytteydelser
CVR-nummer: 12967691
Postadresse: Pi 3
By: Hinnerup
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8382
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: nh@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: København
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/