23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 175-318334
Offentliggjort
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Danmarks Tekniske Universitet/Technical University of Denmark

Opdateringer

Rettelse
(17.09.2015)

I stedet for:

III.2.3)

Teknisk kapacitet:

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:

Ansøger skal afgive følgende oplysninger:

a) Referenceoplysninger

Ansøger skal ved udfyldelse af referenceskemaer angive referenceoplysninger for de væsentligste tjenesteydelser tilsvarende det udbudte (jf. pkt. III.1.5)), som ansøger har udført inden for de seneste 3 år.

Der skal angives følgende referenceoplysninger:

— kundenavn

— kontraktperiode

— beskrivelse af de af referencen omfattede ydelser.

Ordregiver har udarbejdet referenceskemaer som ansøger skal anvende til afgivelse af referenceoplysninger. Der henvises til punkt VI.3) for yderligere vedrørende referenceskemaer.

b) Oplysninger om antal beskæftigede og ledere:

Ansøger skal på tro og love angive ansøgers årlige gennemsnitlige antal beskæftigede og antal ledere de seneste 3 år. Ovennævnte oplysninger skal oplyses i tabellen i punkt 4b i den obligatoriske prækvalifikationsformular. Såfremt ansøger er en sammenslutning af flere ansøgere (konsortium), skal ovennævnte oplysninger om antal beskæftigede og antal ledere oplyses for hver enkel deltager i sammenslutningen (konsortiet).

c) Erklæring om beskyttelse på arbejdspladsen

d) Tro og love-erklæring

e) Egnethedsformular.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Ansøger skal angive minimum 2 relevante referencer. Såfremt ansøger er en sammenslutning, er det tilstrækkeligt, at referencerne omfatter 1 af deltagerne i en sammenslutning (konsortium).

Læses:

III.2.3)

Teknisk kapacitet:

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:

Ansøger skal afgive følgende oplysninger:

a) Referenceoplysninger:

Ansøger skal ved udfyldelse af referenceskemaer angive referenceoplysninger for de væsentligste tjenesteydelser tilsvarende det udbudte (jf. pkt. III.1.5)), som ansøger har udført inden for de seneste 3 år. Der skal angives følgende referenceoplysninger:

— kundenavn

— kontraktperiode

— beskrivelse af de af referencen omfattede ydelser.

Ordregiver har udarbejdet referenceskemaer som ansøger skal anvende til afgivelse af referenceoplysninger. Der henvises til punkt VI.3) for yderligere vedrørende referenceskemaer.

b) Erklæring om beskyttelse på arbejdspladsen

c) Tro og love-erklæring

d) Egnethedsformular.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Ansøger skal angive minimum 2 relevante referencer. Såfremt ansøger er en sammenslutning, er det tilstrækkeligt, at referencerne omfatter 1 af deltagerne i en sammenslutning (konsortium).

Intern postomdeling for DTU på Lyngby Campus.


Danmarks Tekniske Universitet/Technical University of Denmark

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Danmarks Tekniske Universitet/Technical University of Denmark
Anker Engelunds Vej 1, Bygning 101A
Att: Anders Ingemann
2800 Kongens Lyngby
DANMARK
Telefon: +45 45251329
Mailadresse: anin@dtu.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.dtu.dk

Elektronisk adgang til oplysninger: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=kkrkblkulh

Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: www.ibinder.com

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Type ordregivende myndighed
Offentligt organ
I.3) Hovedaktivitet
Uddannelse
Andet: forskning, forskningsbaseret rådgivning og innovation
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Intern postomdeling for DTU på Lyngby Campus.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 4: Postbesørgelse på land [3] og i luften
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Anker Engelunds Vej 1, 2800 Kgs. Lyngby.

NUTS-kode DK012

II.1.3) Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører en offentlig kontrakt
II.1.4) Oplysninger om rammeaftale

Rammeaftalens varighed

Varighed i måneder: 0
II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Kontrakten vedrører udførelse af ydelser relateret til varetagelse af intern posthåndtering for DTU på Lyngby Campus. DTU Lyngby Campus består af i alt ca. 100 bygninger, hvortil der skal omdeles såvel udefrakommende som intern post to gange dagligt. Frankering af udgående post forekommer ligeledes. Det præcise omfang samt ydelsesbeskrivelser fremgår af udbudsmaterialet.
II.1.6) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

64122000

II.1.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
II.1.8) Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej
II.1.9) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2) Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1) Samlet mængde eller omfang:
Udbuddet omfatter intern postomdeling af udefrakommende samt intern post to gange dagligt mellem i alt ca. 100 bygninger. Derudover indbefatter udbuddet varetagelse af frankering på vegne af afdelinger og institutter.
II.2.2) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.3) Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 4
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
dage: 0 (fra tildeling af kontrakten)
II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse
Påbegyndelse 4.1.2016. Færdiggørelse 31.12.2017

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
Der stilles i udbudsmaterialet krav om, at tilbudsgiver i hele kontraktens løbetid skal være dækket af en ansvarsforsikring.
III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
Fakturering vil kunne ske med en 1/12 del af det årlige vederlag ultimo den måned, hvor serviceydelsen udføres og vederlaget vil blive betalt i løbet af 30 kalenderdage fra modtagelse af korrekt faktura. Der kan faktureres for optionsydelser, når ydelserne er præsteret. Betalingsfristen herfor er ligeledes 30 kalenderdage fra modtagelse af korrekt faktura. Under henvisning til LBK nr. 798 af 28.6.2007 om offentlige betalinger m.v. med senere ændringer skal tjenesteyder til enhver tid opfylde de fastsatte krav vedrørende elektronisk fakturering. Ordregivers nærmere krav til tjenesteyders elektroniske fakturering vil blive beskrevet i udbudsmaterialet.
III.1.3) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
Der kræves ingen særlig retlig form af en sammenslutning. Såfremt ordren tildeles en sammenslutning af tjenesteydere (konsortium), skal deltagerne påtage sig solidarisk hæftelse og udpege en fælles befuldmægtiget. Alle oplysninger påkrævet i denne udbudsbekendtgørelse skal gives for hver enkelt tjenesteyder i sammenslutningen (konsortiet). Ordregiver anbefaler derfor, at hver deltagende enhed i sammenslutningen (konsortiet) udfylder den obligatoriske egnethedsformular. Der henvises til pkt. VI.3) vedrørende den obligatoriske egnethedsformular udarbejdet af ordregiver.
III.1.4) Andre særlige vilkår
Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: nej
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Anmodning skal omfatte tro og love-erklæring, der angiver, at ansøger ikke er udelukket eller kan udelukkes fra at afgive tilbud i henhold til artikel 45 stk. 1 og stk. 2 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv nr. 2004/18/EF af 31.3.2004. Ordregiver har udarbejdet en tro og love-erklæring, som ansøger skal anvende. Såfremt ansøger er en sammenslutning af flere ansøgere (konsortium), skal tro-og love-erklæring afgives for hver enkel deltager i sammenslutningen (konsortiet). Der henvises endvidere til pkt. VI.3) vedrørende den obligatoriske tro og love-erklæring.
III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
III.2.3) Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
Ansøger skal afgive følgende oplysninger:
a) Referenceoplysninger
Ansøger skal ved udfyldelse af referenceskemaer angive referenceoplysninger for de væsentligste tjenesteydelser tilsvarende det udbudte (jf. pkt. III.1.5)), som ansøger har udført inden for de seneste 3 år.
Der skal angives følgende referenceoplysninger:
— kundenavn
— kontraktperiode
— beskrivelse af de af referencen omfattede ydelser.
Ordregiver har udarbejdet referenceskemaer som ansøger skal anvende til afgivelse af referenceoplysninger. Der henvises til punkt VI.3) for yderligere vedrørende referenceskemaer.
b) Oplysninger om antal beskæftigede og ledere:
Ansøger skal på tro og love angive ansøgers årlige gennemsnitlige antal beskæftigede og antal ledere de seneste 3 år. Ovennævnte oplysninger skal oplyses i tabellen i punkt 4b i den obligatoriske prækvalifikationsformular. Såfremt ansøger er en sammenslutning af flere ansøgere (konsortium), skal ovennævnte oplysninger om antal beskæftigede og antal ledere oplyses for hver enkel deltager i sammenslutningen (konsortiet).
c) Erklæring om beskyttelse på arbejdspladsen
d) Tro og love-erklæring
e) Egnethedsformular.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Ansøger skal angive minimum 2 relevante referencer. Såfremt ansøger er en sammenslutning, er det tilstrækkeligt, at referencerne omfatter 1 af deltagerne i en sammenslutning (konsortium).
III.2.4) Oplysning om reserverede kontrakter
III.3) Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1) Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession: nej
III.3.2) Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen
Juridiske personer bør anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen: nej

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.1.2) Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
IV.1.3) Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de kriterier, der er anført i specifikationerne, i opfordringen til at afgive bud eller til at forhandle eller i det beskrivende dokument
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej
IV.3.3) Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter
Skal der betales for dokumenterne?: nej
IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
22.10.2015 - 14:00
IV.3.5) Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage
IV.3.6) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.7) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.3.8) Åbning af bud
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.3) Yderligere oplysninger
Udbudsmaterialet er tilgængeligt på udbudsportalen iBinder via følgende link:

https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=kkrkblkulh

Det er gratis for ansøgere/tilbudsgivere at få login til udbudsportalen iBinder.
Ansøger skal ved tilbudsafgivelse anvende den af ordregiver udarbejdede egnethedsformular, tro og love-erklæring samt referenceskemaer, som alle er tilgængelige på iBinder under mappen »Udbudsmateriale«.
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Erhvervsstyrelsen, Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: www.klfu.dk

VI.4.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klager skal være modtaget i Klagenævnet inden 6 måneder efter offentliggørelsen af ordregivers bekendtgørelse i den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået kontrakt. Samtidig med klagerens fremsendelse til Klagenævnet skal klageren underrette ordregiver om, at der er indgivet klage til Klagenævnet. Dette kan lettest ske ved, at klageren sender eller mailer en kopi af klagen med bilag til ordregiver. Klagenævnet har brug for at vide, om klageren har underrettet ordregiver, og klageren skal derfor sende kopi af underretningen af ordregiver til Klagenævnet.
VI.4.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: www.kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41711500
Internetadresse: www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
7.9.2015

Send til en kollega

0.047