Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland
Rammeaftaler til indkøb af ambulancekøretøjer, sygetransportkøretøjer og driftskøretøjer
Region Midtjylland
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Skottenborg 26
By: Viborg
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Henriette Trenskow
E-mail: henriette.trenskow@stab.rm.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
CVR-nummer: 29190623
Postadresse: Kongens Vænge 2
By: Hillerød
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 3400
Land: Danmark
Kontaktperson: Henriette Trenskow
E-mail: henriette.trenskow@stab.rm.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9200
Land: Danmark
Kontaktperson: Henriette Trenskow
E-mail: henriette.trenskow@stab.rm.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alléen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Henriette Trenskow
E-mail: henriette.trenskow@stab.rm.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
Del II: Genstand
Rammeaftaler til indkøb af ambulancekøretøjer, sygetransportkøretøjer og driftskøretøjer
Der er tale om et offentligt udbud, der omhandler rammeaftaler vedrørende anskaffelse af ambulancekøretøjer, XL-ambulancekøretøjer, sygetransportkøretøjer og driftskøretøjer. Udbuddet er opdelt i 2 delkontrakter, henholdsvis delkontrakt 1, der vedrører ambulancekøretøjer, XL-ambulancekøretøjer og sygetransportkøretøjer, og delkontrakt 2, der vedrører driftskøretøjer. Det er muligt for en tilbudsgiver at byde på en eller begge delkontrakter.
Udbuddet gennemføres af Region Hovedstaden, Region Midtjylland, Region Nordjylland og Region Sjælland, hvor Region Midtjylland er tovholder for udbudsproceduren. Region Midtjylland indgår ikke kontrakt på samtlige de deltagende regioners vegne. Således vil de enkelte regioner på egen hånd skulle indgå kontrakt for at kunne aftage de produkter, der er omfattet af udbuddet. Kontrakten med den enkelte region løber i 4 år fra kontraktstart.
Kontrakt vedr. ambulancekøretøjer, XL-ambulancekøretøjer og sygetransportkøretøjer
Region Midtjylland, Region Hovedstaden, Region Nordjylland og Region Sjælland
Udbuddet vedrører indkøb af ambulancekøretøjer, XL-ambulancekøretøjer og sygetransportkøretøjer til Region Midtjylland, Region Hovedstaden, Region Nordjylland og Region Sjælland.
Udbuddet omfatter option på følgende tilkøb:
— Option på service og reparation pr. køretøj i 4 år eller op til 400 000 km.
— Option på tilkøb af service- og reparation i 1 år eller op til 100 000 km. ud over den 4-årige periode, som service- og reparationsforpligtelsen løber.
— Option på tilkøb af service- og reparation 1 år eller op til 100 000 km. ud over den 5-årige periode, som service- og reparationsforpligtelsen løber.
— Option på montering af særligt kraftigt udrykningshorn ("Martinshorn")
— Option på aerosoldesinfektionssystem i bårerummet
— Option ekstra alufælge
— Option sideforskydeligt båreleje
— Option på køleskab/køleskuffe.
Kontrakt vedr. driftskøretøjer
Region Midtjylland, Region Hovedstaden, Region Nordjylland og Region Sjælland
Udbuddet vedrører indkøb af driftskøretøjer til Region Midtjylland, Region Hovedstaden, Region Nordjylland og Region Sjælland.
Udbuddet omfatter option på følgende tilkøb:
— Option på service og reparation pr. køretøj i 4 år eller op til 100 000 km.
— Option på specialopbygning
— Option på ladeløsning.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 1: Kontrakt vedr. ambulancekøretøjer, XL-ambulancekøretøjer og sygetransportkøretøjer
Postadresse: Banemarksvej 16
By: Glotstup
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2600
Land: Danmark
Del V: Kontrakttildeling
Delkontrakt 2: Kontrakt vedr. driftskøretøjer
Postadresse: Banemarksvej 16
By: Glotstup
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2600
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsensvej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/