23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 122-323966
Offentliggjort
28.06.2021
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen

Udbud omfattende lager og distribution af værnemidler


Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Borups Allé 177
By: København NV
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2400
Land: Danmark
Kontaktperson: Morten Avsum
E-mail: GT1B@kk.dk
Telefon: +45 33663366
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/153569037.aspx
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud omfattende lager og distribution af værnemidler

II.1.2) Hoved-CPV-kode
79991000 Lagerstyring
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Københavns Kommune udbyder lagerhåndtering, pakning og distribution af værnemidler.

Lagerdrift og distribution består af flere delopgaver:

1) Varemodtagelse og lagerlægning

2) Pluk og pak af værnemidler fra lager

3) Lagersystem

4) Udskrift af labels og følgeseddel

5) Distribution

6) Elektronisk bestilling

7) Lagerdrift.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 11 399 803.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60000000 Transporttjenester (ikke affaldstransport)
60160000 Postbefordring ad vej
60161000 Pakketransport
63000000 Hjælpevirksomhed i forbindelse med transport; rejsebureauvirksomhed
63100000 Godsbehandling, -oplagring og hermed beslægtet virksomhed
63110000 Godsbehandling
63120000 Oplagring og pakhusvirksomhed
63121000 Lagring og genfinding
63122000 Opmagasinering
64000000 Post- og telekommunikationstjenester
64120000 Kurértjeneste
64121200 Pakkeudbringning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

1) Varemodtagelse og lagerlægning:

Københavns Kommune foretager på egne vegne indkøb af værnemidler og vil i dialog med den kommende leverandør få leveret værnemidlerne til kommende leverandørs lager.

2) Pluk og pak af værnemidler fra lager:

Københavns Kommunes institutioner bestiller løbende værnemidler, hvorfor leverandøren løbende skal betjene flere forskellige bestillinger.

3) Lagersystem:

Leverandøren skal stille lagersystem til rådighed, herunder vedligeholdelse af stamdata og data omkring antal ordre, plukkelinjer, antal pr. linje pr. København Kommunes institutioner.

Lagersystemet skal vise aktuel lagerbeholdning og understøtte at varerne plukkes efter FIFO princippet.

4) Udskrift af labels og følgeseddel:

Leverandørens skal udskrive labels til brug for distribution af værnemidler.

Leverandøren skal som en del af leverancen sikre at der udskrives forsendelseslabels som understøtter den af leverandøren valgte distributør samt følgeseddel til den af København Kommunes institutioner, der har foretaget bestillingen.

5) Distribution:

Leverandøren skal som en del af aftalen sikre at varer distribueres til kunder, enten ved egen distribution eller via. 3. part, samt opfølgning på distributionen.

6) Elektronisk bestilling:

Understøtte at Københavns Kommunes institutioner får adgang til elektronisk bestilling.

Københavns Kommunes institutioner skal kunne tilgå elektronisk varekatalog, se varestatus (på lager eller ikke på lager) og bestille værnemidler elektronisk gennem løsningen.

7) Lagerdrift:

Lageret skal holdes pænt, rydeligt og renholdt.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

I henhold til II.2.7) er den forventede varighed af aftalen angivet til 48 måneder, det præciseres at aftalen er tidsubegrænset og kan opsiges i henhold til aftalen.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2021/S 082-211558
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Udbud omfattende lager og distribution af værnemidler

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
10/06/2021
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 6
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 3
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 6
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Bring E-commerce & Logistics A/S
Postadresse: Ventrupparken 4
By: Greve
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2670
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 11 399 803.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Ordregiver har anført følgende frivillige udelukkelsesgrund i udbudsbetingelserne:

Tilbudsgiver er desuden udelukket fra at deltage i udbuddet, hvis ordregiveren kan påvise, at tilbudsgiver indenfor de seneste 2 år:

— Har begået handlinger, der har ført til domfældelse for overtrædelse af gældende skattelovgivning indenfor det område, hvor virksomheden udøver sit erhverv, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Nævnenes Hus
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har

indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
23/06/2021

Send til en kollega

0.047