Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/f32c8f1c-7640-453c-9cd8-83b4da67426e/publicMaterial
Udbyder
Silkeborg Kommune
Vindere
(24.01.2022)
HB-Care A/S
2600 Glostrup
EU-udbud på befordring af distriktsskolebørn og specialklasselever med- og uden særlige behov
Silkeborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29 18 96 41
Postadresse: Søvej 1
By: Silkeborg
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 8600
Land: Danmark
Kontaktperson: Tim Kristensen
E-mail: tk@silkeborg.dk
Telefon: +45 89701309
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/f32c8f1c-7640-453c-9cd8-83b4da67426e/homepage
Del II: Genstand
EU-udbud på befordring af distriktsskolebørn og specialklasselever med- og uden særlige behov
EU-udbud på befordring af distriktsskolebørn og specialklasselever med- og uden særlige behov
Delområde 1-4
Silkeborg Kommune
EU-udbud på befordring af distriktsskolebørn og specialklasselever med- og uden særlige behov. Udbuddet er opdelt i fire delaftaler som er distrikter i Silkeborg Kommune.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal opfylde mindstekrav til egenkapital og soliditetsgrad i det seneste afsluttede regnskabsår.
Tilbudsgiver skal have en positiv egenkapital. Tilbudsgiver skal have en soliditetsgrad på minimum 10 %. Mindstekrav til Egenkapital og Soliditetsgrad skal være opfyldt i det seneste afsluttede regnskabsår.
Reference som vedrører befordring af både distriktsskolebørn og specialelever med/uden særlige behov.
Tilbudsgiver skal mindst have én (1) reference, som vedrører befordring af både distriktsskolebørn og specialelever med/uden særlige behov. Referencerne må ikke være ældre end 3 år, regnet fra afslutning af kontrakten og gældende fra dagen for aflevering af tilbud.
Kontraktvilkårene er i henhold til den i udbudsmaterialet vedlagte kontrakt. Kontrakten er en Offentlig Kontrakt.
Del IV: Procedure
Der er ikke adgang til overværelse af åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver udelukker tilbudsgivere, der er omfattet af en af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §§ 135 og 136 samt de frivillige udelukkelsesgrunde i § 137, hvis tilbudsgiver ikke kan dokumentere sin pålidelighed i henhold til udbudslovens § 138. Tilbudsgiver angiver i ESPD (udfyldes i Ethics), hvorvidt Tilbudsgiver er omfattet af udelukkelsesgrunde. Afgives tilbud af et konsortium, skal de krævede oplysninger under afgives for hver deltager i konsortiet. Det vil i forbindelse med egnethedsvurderingen dog være konsortiets samlede egnethed, der vurderes. Hvis de krævede oplysninger ikke afgives af alle konsortiedeltagere, er tilbuddet ikke nødvendigvis ukonditionsmæssigt, men det kan have betydning for egnethedsvurderingen. Desuden skal de enkelte deltagere i konsortiets ydelser/roller angives. Alle deltagere i konsortiet skal udfylde og medsende en udfyldt ESPD ved tilbudsafgivelse, ligesom deltagerne skal krydse af, at der deltages sammen med andre i ESPD del II A. Det bemærkes, at når tilbud afgives af et konsortium, så skal konsortiedeltagerne hæfte solidarisk og direkte i forhold til ordregiver. Hvis tilbudsgiver i forbindelse med afgivelse af tilbud baserer sig på andre enheders finansielle og økonomiske formåen og/eller tekniske og/eller faglige formåen, skal tilbudsgiver oplyse dette i ESPD del II C. De relevante oplysninger skal afgives for den støttende enhed. Hvis de krævede oplysninger ikke afgives af alle virksomheder i tilbudsgiverteamet, er tilbuddet ikke nødvendigvis ukonditionsmæssigt, men det kan have betydning for egnethedsvurderingen. Tilbudsgiver skal i sit tilbud beskrive de ydelser/roller, som de enkelte deltagere i tilbudsgiverteamet skal have.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk