23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 172-448866
Offentliggjort
06.09.2021
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Aalborg Forsyning, Renovation

Levering af i alt 4 stk. fabriksnye og færdigopbyggede lastbiler


Aalborg Forsyning, Renovation

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Aalborg Forsyning, Renovation
CVR-nummer: 29189420
Postadresse: Over Bækken 2
By: Aalborg
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9000
Land: Danmark
Kontaktperson: Morten Winther Larsen
E-mail: morten.larsen@aalborgforsyning.dk
Telefon: +45 20656579
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aalborgforsyning.dk
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: Renovation

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Levering af i alt 4 stk. fabriksnye og færdigopbyggede lastbiler

II.1.2) Hoved-CPV-kode
34000000 Transportudstyr og transporthjælpemidler
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Leverancen omfatter levering af i alt 4 lastbiler med opbygning - 2 delaftaler

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 5 883 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

3 stk. fabriksnye 4-akslede HVO-dieseldrevet chassis 32T færdigopbyggede med kroghejs

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34144510 Køretøjer til affald
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Hovedudførelsessted:

Aalborg Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

3 stk. fabriksnye 4-akslede HVO-dieseldrevet chassis 32T færdigopbyggede med kroghejs

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Det er ikke tilladt tilbudsgiveren at indsende alternative eller sideordnede tilbud. Der kan afgives flere tilbud fra én Tilbudsgiver, men Tilbudsgiver gøres i så fald opmærksom på, at disse tilbud tillige vil konkurrere indbyrdes. Endvidere gøres der opmærksom på, at alle tilbud skal udarbejdes komplet samt opfylde samtlige mindstekrav.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

1 stk. fabriksny 3-akslede HVO-dieseldrevne renovationsbil færdigopbygget med 1-kammer industrirenovationsaggregat (vippe/molok)

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34144510 Køretøjer til affald
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Hovedudførelsessted:

Aalborg Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

1 stk. fabriksny 3-akslede HVO-dieseldrevne renovationsbil færdigopbygget med 1-kammer industrirenovationsaggregat (vippe/molok)

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Det er ikke tilladt tilbudsgiveren at indsende alternative eller sideordnede tilbud. Der kan afgives flere tilbud fra én Tilbudsgiver, men Tilbudsgiver gøres i så fald opmærksom på, at disse tilbud tillige vil konkurrere indbyrdes. Endvidere gøres der opmærksom på, at alle tilbud skal udarbejdes komplet samt opfylde samtlige mindstekrav.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2021/S 114-298811
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 1
Betegnelse:

Levering af 3 stk. fabriksnye 4-akslede HVO-dieseldrevet chassis 32T færdigopbyggede med kroghejs til Aalborg Forsyning

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
17/08/2021
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 2
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Volvo Truck Center A/S
CVR-nummer: 56147713
Postadresse: Højager 7
By: Taastrup
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 2630
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 3 600 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 3 795 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 2
Betegnelse:

Levering af 1 stk. fabriksny 3-akslet HVO-dieseldrevne renovationsbil færdigopbygget med 1-kammer industrirenovationsaggregat (vippe/molok)

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
17/08/2021
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 0</div>
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 2
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Volvo Truck Center A/S
CVR-nummer: 56147713
Postadresse: Højager 7
By: Taastrup
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 2630
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 2 200 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 2 088 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

I forbindelse med afgivelse af tilbud skal tilbudsgiver udfylde ESPD (Fælles europæisk udbudsdokument), som er en formel erklæring om, at tilbudsgiver ikke befinder sig i en af de situationer, hvor han vil blive udelukket, og at tilbudsgiver opfylder de relevante egnethedskriterier.

ESPD’et findes på udbudssagen i Ethics, og udfyldes via link hertil.

Vær opmærksom på, at ESPD’et indeholder flere felter end dem ordregiver beder om udfyldelse af, og at der kan være forskel på, om der skal svares af- eller bekræftende på spørgsmålene (ja/nej).

Tilbudsgiver skal leve op til de obligatoriske udelukkelsesgrunde.

Tilbudsgiver skal i ESPD'et angive hvilken/hvilke delaftaler der afgives tilbud på.

I udbudsbetingelserne fremgår det, hvilke punkter der skal udfyldes af tilbudsgiver, og vejledning til udfyldelse er angivet i parentes.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (LBKL nr. 593 af 2. 6. 2016) m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende øvrige frister for indgivelse af klage:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens §185,stk. 2.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,jf. lovens § 6, stk. 4.

I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
01/09/2021

Send til en kollega

0.063