Fakta om udbudet
Udbyder
Kerteminde Kommune - Team Udbud & Indkøb
Udbud på standardstativer til Kerteminde havn
Kerteminde Kommune - Team Udbud & Indkøb
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189706
Postadresse: Hans Schacks Vej 4
By: Kerteminde
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 5300
Land: Danmark
Kontaktperson: Christina From-Nielsen
E-mail: chfn@kerteminde.dk
Telefon: +45 65151416
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/159935556.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.kerteminde.dk/
Del II: Genstand
Udbud på standardstativer til Kerteminde havn
Kerteminde Marina ønsker, at udfase egne stativer og overgå til standardstativer, når bådene sættes på land i vinterperioden.
Udfasningen skal foregå over en forholdsvis kort periode og går i gang i september, når de første både tages op til vinteropbevaring.
Nærmere beskrivelse, se kravspecifikationen.
Kerteminde
Kerteminde Marina ønsker, at udfase egne stativer og overgå til standardstativer, når bådene sættes på land i vinterperioden.
Udfasningen skal foregå over en forholdsvis kort periode og går i gang i september, når de første både tages op til vinteropbevaring.
Nærmere beskrivelse, se kravspecifikationen.
Varer jf. tilbudslisten
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud på standardstativer til Kerteminde havn
Postadresse: Vester Fjordvej 5-7
By: Storvorde
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 9280
Land: Danmark
E-mail: salg@lp-yacht.dk
Telefon: +45 96776000
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk