23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 203-530904
Offentliggjort
19.10.2021
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Frederiksberg Kommune

Udbud af kontrakt om transport af hjælpemidler for Frederiksberg Kommune


Frederiksberg Kommune

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Frederiksberg Kommune
CVR-nummer: 11259979
Postadresse: Frederiksberg Rådhus
By: Frederiksberg
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2000
Land: Danmark
Kontaktperson: Morten Weigand
E-mail: mowe03@frederiksberg.dk
Telefon: +45 28982053
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/8e71378f-e63b-4120-bc17-42f7e9a24f14/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af kontrakt om transport af hjælpemidler for Frederiksberg Kommune

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60000000 Transporttjenester (ikke affaldstransport)
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Dette genudbud vedrører udførelse af transport af hjælpemidler, eksempelvis kørestole, rollatorer, el-senge, personlifte m.m. for Hjælpemiddelcentret i Frederiksberg Kommune.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60100000 Vejtransport
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Dette genudbud vedrører udførelse af transport af hjælpemidler, eksempelvis kørestole, rollatorer, el-senge, personlifte m.m. for Hjælpemiddelcentret i Frederiksberg Kommune.

Transporten sker mellem Frederiksberg Kommunes Hjælpemiddelcenter og borgernes bopæl. Borgerne er primært bosiddende inden for kommunens bygrænse. Der kan dog forekomme enkelte transporter uden for kommunen. I disse tilfælde er der tale om adresser på Sjælland.

I forbindelse med afleveringen skal nogle hjælpemidler monteres og samles, og der skal kunne gives en let instruktion i brugen af hjælpemidlet.

Der henvises i øvrigt til det samlede udbudsmateriale.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Miljø og bæredygtighed / Vægtning: 10%
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitetssikring og egenkontrol / Vægtning: 10%
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringssikkerhed / Vægtning: 10%
Pris - Vægtning: 70%
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kommunen har tillige option på, at al kørsel med ”lette” hjælpemidler, dog undtaget akut kørsel og kørsler udenfor Frederiksberg Kommune, fra senest d. 1. august 2022 udføres ved emissionsfri kørsel, fx el elle brint (option 2).

Der henvises herudover til udbudsmaterialet.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Den i pkt. II.2.6) anførte anslåede værdi udgør kommunens skøn over kontraktværdien i kontraktperioden inkl. optionsudnyttelse på 2 x 12 måneder.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2021/S 177-461711
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

I forbindelse med kommunens udbud af transport af hjælpemidler er der kun modtaget et tilbud.

Kommunen finder derfor ikke, at der har været en tilstrækkelig konkurrencesituation, og kommunen har på denne baggrund besluttet af annullere udbuddet.

Frederiksberg Kommune påregner i løbet af november/december 2021 at gennemføre dialogmøder med relevante markedsaktører for at afklare, hvordan kommunens udbudstilgang og stillede krav (kravspecifikationen) m.v. eventuelt kan ændres for at sikre større konkurrence om den udbudte kontrakt.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
14/10/2021

Send til en kollega

0.047