Del II: Kontraktens genstand
 II.1) Beskrivelse
 II.1.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Varevogne til Ejendomsservice.
 
 II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer
 Indkøb
NUTS-kode DK042
 
 
 II.1.3) Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører en offentlig kontrakt
 
 II.1.4) Oplysninger om rammeaftale
 II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Information om udbuddet samt udbudsmateriale findes på: https://erhverv.randers.dk/FrontEnd.aspx?id=217917
Udbuddet omfatter 23 nye varevogne, der vil blive opdelt i nedenstående typer, som skal betjenes af forskellige teams. Kontrakten forudsættes indgået med én forhandler.
 5 stk. varevogne til håndværkerteam.
 6 stk. varevogne til rengøringsteam.
 12 stk. varevogne til teknisk serviceleder-team.
 Det skal være varevogne, hvor medarbejdere, uanset størrelse, skal kunne holde til mange daglige ind- og udstigninger. Varevognene skal fungere som en arbejdsplads for de ansatte.
 
 
 II.1.6) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
 
 II.1.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
 
 II.1.8) Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej
 
 II.1.9) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
 
 II.2) Kontraktens mængde eller omfang
 II.2.1) Samlet mængde eller omfang:
 II.2.2) Oplysninger om optioner
 II.2.3) Oplysninger om forlængelse
 II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse
 
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
 III.1) Kontraktbetingelser
 III.1.1) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
Der henvises til:
 Bilag 4 — Virksomhedsbeskrivelse
 Bilag 5 — Tro og love-erklæring.
 
 III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
 III.1.3) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
 III.1.4) Andre særlige vilkår
Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: nej
 
 III.2) Betingelser for deltagelse
 III.2.1) De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Der henvises til:
 Bilag 4 — Virksomhedsbeskrivelse.
 Bilag 5 — Tro og love-erklæring.
 
 III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
 III.2.3) Teknisk kapacitet
 III.2.4) Oplysning om reserverede kontrakter
 III.3) Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
 III.3.1) Oplysninger om en bestemt profession
 III.3.2) Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen
 
Del IV: Procedure
 IV.1) Type procedure
 IV.1.1) Type procedure
Offentlig
 
 IV.1.2) Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
 IV.1.3) Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen
 IV.2) Tildelingskriterier
 IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de nedenfor anførte kriterier
1. Totaløkonomi. Vægtning 50
2. Ergonomi. Vægtning 25
3. Funktionalitet. Vægtning 25
 
 
 
 IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
 
 IV.3) Administrative oplysninger
 IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:
 IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej
 
 IV.3.3) Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter
 IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
7.12.2015 - 11:00
 
 IV.3.5) Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage
 IV.3.6) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
 
 IV.3.7) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 3 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
 
 IV.3.8) Åbning af bud
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej
 
 
Del VI: Supplerende oplysninger
 VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
 
 VI.2) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
 
 VI.3) Yderligere oplysninger
 VI.4) Klageprocedurer
 VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
DANMARK
 
 
 VI.4.2) Indgivelse af klager
 VI.4.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
DANMARK
 
 
 VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
27.10.2015