23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 207-541625
Offentliggjort
25.10.2021
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Faaborg–Midtfyn Kommune

Slamsuger til Faaborg Midtfyns Kommune - udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse


Faaborg–Midtfyn Kommune

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Faaborg–Midtfyn Kommune
CVR-nummer: 29188645
Postadresse: Værkmestervej 3
By: Faaborg
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5600
Land: Danmark
Kontaktperson: Carsten E Nøhr
E-mail: caeln@fmk.dk
Telefon: +45 72532303
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.fmk.dk/borger/
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Slamsuger til Faaborg Midtfyns Kommune - udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse

II.1.2) Hoved-CPV-kode
34144410 Slamsugere
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Vi kan informere, at Faaborg Midtfyns Kommune ikke har modtaget nogle egnede tilbud, og dermed kunne udbudsprocessen 2021-129-341641 ikke afsluttes og er blevet annulleret.Ordregiver overgår dermed til udbudsproceduren ”udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse” jf. udbudsloven § 80.<em></em><em>§ 80. En ordregiver kan anvende udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse, når der i forbindelse med et offentligt eller begrænset udbud af bygge- og anlægskontrakter, vareindkøbskontrakter og tjenesteydelseskontrakter</em><em>1) ikke er modtaget nogen ansøgninger eller tilbud eller</em><em>2) kun er modtaget ansøgninger eller tilbud, der er irrelevante i forhold til kontrakten.</em><em>Stk. 2. Det er en betingelse efter stk. 1, at der ikke foretages ændringer i grundlæggende elementer i det oprindelige udbudsmateriale, og at der sendes en rapport til Europa-Kommissionen, hvis denne anmoder herom.<br></em><em>Et tilbud anses for ikke egnet, når det er irrelevant i forhold til kontrakten, og det er åbenbart, at det ikke uden væsentlige ændringer kan opfylde den ordregivende enheds behov og krav som angivet i udbudsdokumenterne.”</em>Dermed indkaldes til forhandlingsmøde den 31. majVejledende tidsplan er som herunder:<br>Mandag den 31 - ForhandlingsmøderFredag den 3. september kl. 12:00 - Tilbudsfrist for endeligt tilbudOnsdag den 8. september - Forventet tildeling af tilbud, hvis al dokumentation vil være tilstede hos den vindende tilbudsgiver.OBS! I udbud med forhandling udenforudgående offentliggørelse er der ikke standstillForhandlingen tager udgangspunkt i de krav og tildelingskriterier der er i det oprindelige tilbud (vedhæftet). Alle punkter i forhold til evalueringskriterier, vil være til forhandling se nedenstående:<br>1. Dagsorden<br>2. Velkomst<br>3. Mindste krav gennemgås for opfyldelse<br>4. Forhandlingskriterier:a. Kvalitetb. Service og leveringc. Miljød. Pris<br>5. Evt. Tilbudsgiver kan fremsende cost-driveres, for optimering før mødet.<br>6. Afslutning<br>Efter forhandlingsmødet skal tilbudsgiver udarbejde det endelige tilbud. Dette skal uploades senest 3. september kl. 12:00:Bilag 3 Tilbudsliste for endeligt tilbudTilbudslisten bilag 3 skal fremsendes på ny og der henstilles til at alle de grønne felter udfyldes.<br>Endvidere henstilles Totalentreprenøren til at indskrive i bemærkningsfelt efter tildelingskriteriet, henvisninger til bilag og evt. sidetal m.v. Dermed sikres det at der bliver evalueret ud fra de rette passus i tilbuddet for de enkelte evalueringskriterier.<br>Aftalestart er senest leveringsdato. Aftalestart så snart kontrakt underskrives.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 3 190 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34139100 Chassiser med førerhus
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031 Fyn
Hovedudførelsessted:

Faaborg Midtfyn kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Vi kan informere, at Faaborg Midtfyns Kommune ikke har modtaget nogle egnede tilbud, og dermed kunne udbudsprocessen 2021-129-341641 ikke afsluttes og er blevet annulleret.Ordregiver overgår dermed til udbudsproceduren ”udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse” jf. udbudsloven § 80.<em></em><em>§ 80. En ordregiver kan anvende udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse, når der i forbindelse med et offentligt eller begrænset udbud af bygge- og anlægskontrakter, vareindkøbskontrakter og tjenesteydelseskontrakter</em><em>1) ikke er modtaget nogen ansøgninger eller tilbud eller</em><em>2) kun er modtaget ansøgninger eller tilbud, der er irrelevante i forhold til kontrakten.</em><em>Stk. 2. Det er en betingelse efter stk. 1, at der ikke foretages ændringer i grundlæggende elementer i det oprindelige udbudsmateriale, og at der sendes en rapport til Europa-Kommissionen, hvis denne anmoder herom.<br></em><em>Et tilbud anses for ikke egnet, når det er irrelevant i forhold til kontrakten, og det er åbenbart, at det ikke uden væsentlige ændringer kan opfylde den ordregivende enheds behov og krav som angivet i udbudsdokumenterne.”</em>Dermed indkaldes til forhandlingsmøde den 31. majVejledende tidsplan er som herunder:<br>Mandag den 31 - ForhandlingsmøderFredag den 3. september kl. 12:00 - Tilbudsfrist for endeligt tilbudOnsdag den 8. september - Forventet tildeling af tilbud, hvis al dokumentation vil være tilstede hos den vindende tilbudsgiver.OBS! I udbud med forhandling udenforudgående offentliggørelse er der ikke standstillForhandlingen tager udgangspunkt i de krav og tildelingskriterier der er i det oprindelige tilbud (vedhæftet). Alle punkter i forhold til evalueringskriterier, vil være til forhandling se nedenstående:<br>1. Dagsorden<br>2. Velkomst<br>3. Mindste krav gennemgås for opfyldelse<br>4. Forhandlingskriterier:a. Kvalitetb. Service og leveringc. Miljød. Pris<br>5. Evt. Tilbudsgiver kan fremsende cost-driveres, for optimering før mødet.<br>6. Afslutning<br>Efter forhandlingsmødet skal tilbudsgiver udarbejde det endelige tilbud. Dette skal uploades senest 3. september kl. 12:00:Bilag 3 Tilbudsliste for endeligt tilbudTilbudslisten bilag 3 skal fremsendes på ny og der henstilles til at alle de grønne felter udfyldes.<br>Endvidere henstilles Totalentreprenøren til at indskrive i bemærkningsfelt efter tildelingskriteriet, henvisninger til bilag og evt. sidetal m.v. Dermed sikres det at der bliver evalueret ud fra de rette passus i tilbuddet for de enkelte evalueringskriterier.<br>Aftalestart er senest leveringsdato. Aftalestart så snart kontrakt underskrives.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Miljø (arbejdsmiljø) / Vægtning: 20%
Kvalitetskriterium - Navn: Service og levering / Vægtning: 20%
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 60%
Omkostningskriterium - Navn: Optionspris for tank / Vægtning: 5%
Omkostningskriterium - Navn: Serviceaftale / Vægtning: 15%
Omkostningskriterium - Navn: Anskaffelsespris / Vægtning: 80%
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Ordregiver kan vælge at tanken og stemplet skal være udført i rustfrit stål.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende i tilfældene anført nedenfor
  • Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Forklaring:

Vi kan informere, at Faaborg Midtfyns Kommune ikke har modtaget nogle egnede tilbud, og dermed kunne udbudsprocessen 2021-129-341641 ikke afsluttes og er blevet annulleret.Ordregiver overgår dermed til udbudsproceduren ”udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse” jf. udbudsloven § 80.<em></em><em>§ 80. En ordregiver kan anvende udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse, når der i forbindelse med et offentligt eller begrænset udbud af bygge- og anlægskontrakter, vareindkøbskontrakter og tjenesteydelseskontrakter</em><em>1) ikke er modtaget nogen ansøgninger eller tilbud eller</em><em>2) kun er modtaget ansøgninger eller tilbud, der er irrelevante i forhold til kontrakten.</em><em>Stk. 2. Det er en betingelse efter stk. 1, at der ikke foretages ændringer i grundlæggende elementer i det oprindelige udbudsmateriale, og at der sendes en rapport til Europa-Kommissionen, hvis denne anmoder herom.<br></em><em>Et tilbud anses for ikke egnet, når det er irrelevant i forhold til kontrakten, og det er åbenbart, at det ikke uden væsentlige ændringer kan opfylde den ordregivende enheds behov og krav som angivet i udbudsdokumenterne.”</em>Dermed indkaldes til forhandlingsmøde den 31. majVejledende tidsplan er som herunder:<br>Mandag den 31 - ForhandlingsmøderFredag den 3. september kl. 12:00 - Tilbudsfrist for endeligt tilbudOnsdag den 8. september - Forventet tildeling af tilbud, hvis al dokumentation vil være tilstede hos den vindende tilbudsgiver.OBS! I udbud med forhandling udenforudgående offentliggørelse er der ikke standstillForhandlingen tager udgangspunkt i de krav og tildelingskriterier der er i det oprindelige tilbud (vedhæftet). Alle punkter i forhold til evalueringskriterier, vil være til forhandling se nedenstående:<br>1. Dagsorden<br>2. Velkomst<br>3. Mindste krav gennemgås for opfyldelse<br>4. Forhandlingskriterier:a. Kvalitetb. Service og leveringc. Miljød. Pris<br>5. Evt. Tilbudsgiver kan fremsende cost-driveres, for optimering før mødet.<br>6. Afslutning<br>Efter forhandlingsmødet skal tilbudsgiver udarbejde det endelige tilbud. Dette skal uploades senest 3. september kl. 12:00:Bilag 3 Tilbudsliste for endeligt tilbudTilbudslisten bilag 3 skal fremsendes på ny og der henstilles til at alle de grønne felter udfyldes.<br>Endvidere henstilles Totalentreprenøren til at indskrive i bemærkningsfelt efter tildelingskriteriet, henvisninger til bilag og evt. sidetal m.v. Dermed sikres det at der bliver evalueret ud fra de rette passus i tilbuddet for de enkelte evalueringskriterier.<br>Aftalestart er senest leveringsdato. Aftalestart så snart kontrakt underskrives.

IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2021/S 129-341641
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Slamsuger til Faaborg-Midtfyn kommune

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
08/09/2021
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 2
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 2
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Promitek APS
CVR-nummer: 38463829
Postadresse: fabriksvej 11
By: Nørre Aaby
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5580
Land: Danmark
E-mail: jc@promitek.dk
Telefon: +45 30735580
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 2 800 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 3 190 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Evalueringsmodel: Kommissionsmodellen.”I den såkaldte ”Kommissionsmodel”, tildeles opgaven til det tilbud, som har det bedste forhold mellem pris og kvalitet (Helt bogstaveligt). Der fastsættes et minimumsniveau for kvaliteten så tilbuddene skal opnå mindst 60 % i point ud af det maximale mulige for kvaliteten i tilbuddet. For tilbud, som lever op til dette, beregnes forholdet mellem pris og kvalitet, dvs. at prisen divideres med det antal kvalitetspoint, som tilbuddet har fået. Derved får tilbuddet et tal, der angiver, hvor meget et ”kvalitetspoint” koster. Det tilbud, som både lever op til minimumskravet om kvalitetspoint, og har den laveste pris pr. kvalitetspoint, vinder.”

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Nævnenes Hus
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: www.naevneneshus.dk
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
20/10/2021

Send til en kollega

0.047