Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=317102&B=TK
Udbyder
Tønder Kommune
Vindere
Operationel Leasing af 8 stk. Køretøjer til ungdomsskolen i Tønder Kommune
(25.03.2022)
C B Auto Ribe
Industrivej 47
6760 Ribe
Operationel Leasing af 8 stk. Køretøjer til ungdomsskolen i Tønder Kommune
Tønder Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189781
Postadresse: Wegners Plads 2
By: Tønder
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6270
Land: Danmark
Kontaktperson: Louise Andersen
E-mail: loukhand@toender.dk
Telefon: +45 40413787
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://toender.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/337812
Del II: Genstand
Operationel Leasing af 8 stk. Køretøjer til ungdomsskolen i Tønder Kommune
Udbuddet vedrører levering på operationel leasing af 8 stk. køretøjer til ungdomsskolen i Tønder Kommunen.
Operationel Leasing af 1 stk. bus med lift
Delaftale 1 omfatter: 1 stk. 9 personers bus – lille kørekort – med lift og fleksible sæder, samt plads til kørestole
Der ønskes tilbud på hhv. 60 og 84 måneders operationel leasing
Operational Leasing af 1 stk. bus med markise
Delaftale 2 omfatter : 1 stk. 9 personers bus til lille kørekort, med markise samt indretning af stole og bord til passagerer
Der ønskes tilbud på hhv. 60 og 84 måneders operationel leasing
Operationel leasing af 6 stk. identiske busser
Delaftale 3 omfatter: 6 stk. identiske 9 personers busser til lille kørekort.
Foruden de 6 stk. identiske busser, vil Ordregiver have mulighed for at bestille 1 bus yderligere, til de samme tilbudte vilkår, på enten 60 eller 84 måneders operationel leasing. Ordregiver forpligter sig til at afgive én samlet ordre på køretøjerne i delaftale 3, så Tilbudsgiver vil kunne foretage en samlet levering.
Der ønskes tilbud på hhv. 60 og 84 måneders operationel leasing
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Leverandørens resultat før skat for de seneste tre afsluttende regnskabsår.
Leverandørens egenkapital for de seneste tre afsluttende regnskabsår.
Resultat før skat:
- Resultat før skat det seneste afsluttende regnskabsår, skal være positivt.
Egenkapital:
- Egenkapital skal være positiv, for det seneste afsluttende regnskabsår. Ved negativ egenkapital for det seneste afsluttende regnskabsår, eller ved forbehold i revisorpåtegning, kan leverandøren afvises som værende ikke egnet.
Del IV: Procedure
Tønder Rådhus
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk