23948sdkhjf

Fakta om udbudet

Offentliggjort
06.12.2021
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Bornholms Regionskommune

Køb og levering af 1 stk. fabriksny knækstyret rendegraver


Bornholms Regionskommune

OpgavebeskrivelseBornholms Regionskommune, herefter kaldet Ordregiver, ønsker at indgå kontrakt på køb og levering af 1 stk. fabriksny knækstyret rendegraver.
Indkøbet er under tærskelværdien og vurderes at have klar grænseoverskridende interesse. Udbuddet gennemføres i henhold til udbudslovens afsnit IV.
Tilbudsgiver skal stille et eksemplar af den tilbudte rendegraver til rådighed  for evalueringen.
Ordregiver ankommer til en af tilbudsgiver anvist adresse, for evaluering. Evaluering og afprøvning forventes at vare ca. 1 time pr. rendegraver Test vil foregå uden deltagelse eller overværelse af Tilbudsgiver.
Ordregiver oplyser præcis dato og tid for ankomst til evaluering, senest ultimo uge 6 - 2022 til de Tilbudsgivere, som er fundet egnede iht. udvælgelsen. Evaluering forventes at ske uge 8 - 2022. Nærmere plan for evaluering kan først afklares efter modtagelse af tilbud.
Brugte rendegravere i bytte og besigtigelse af disse.
Tilbudsgiver skal tage 2 brugte rendegravere i bytte fra Vej, Park og Anlæg. De 2 brugte rendegravere er ejet af Bornholms Regionskommune. Tilbudsgivers tilbudte pris for rendegraverne skal fremgå af Bilag 2 – Tilbudslisten. Oplysninger om rendegraverne fremgår af Bilag 3– Beskrivelse af bytterendegraver.
De brugte rendegravere tages i bytte ved levering af den tilbudte rendegraver.
For angivelse af købspris anmodes tilbudsgiver om at foretage besigtigelse af de 2 rendegravere. Besigtigelsen skal foregå i perioden over ugerne 2 og 3 - 2022.
Aftale af besigtigelse skal ske igennem kommunikationsfanen i Mercell, anmodning om besigtigelse skal være modtaget torsdag den 16. december 2021, kl. 12.00.
Der vil ikke blive indgået serviceaftale, men service, vedligeholdelse, garantiforpligtelser, garantiudbedringer samt sikkerhedskampagner skal kunne foregå på et autoriseret værksted på Bornholm.
Procedure:
For at deltage i opgaven indsættes dette link i din internet browser: https://permalink.mercell.com/168758107.aspx Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på den blå linie nederst: "Meld din interesse". Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter afsendelse af registreringen har du adgang til alle filer og informationer om opgaven. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud/ansøgning.
Annonceret6. december 2021 13:17:17 CET
Deadline7. februar 2022 12:00:00 CET
UdbudstypeMindre danske udbud
OpgavetypeVarekøb
UdbudsformOffentligt/åbent udbud
CPV kode34100000, 34140000, 34144000
MyndighedstypeKommune

Dokumenter & materiale

Link til udbudsmaterialehttps://permalink.mercell.com/168758107.aspx

Tildelings- og udvælgelseskriterier

TildelingskriterierØkonomisk mest fordelagtige bud
Uddybning af tildelingskriterierPris 60 %, Ergonomi og funktionalitet 40 %
Udvælgelseskriterier

Kontaktperson

NavnMette Rasch Pedersen
Telefon+45 56921041
E-mailmette.rasch.pedersen@brk.dk

Ordregiver

NavnBornholms Regionskommune
AdresseUllasvej 23
3700 Rønne
DK
Telefon+45 56921041
Fax+45 56920001
E-mailmette.rasch.pedersen@brk.dk
WWWhttp://www.brk.dk

Modtager af tilbud

NavnMercell Danmark A/S
Adresse for modtagelse af tilbudhttps://permalink.mercell.com/168758107.aspx

Send til en kollega

0.047