23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 012-027271
Offentliggjort
18.01.2022
Udbudstype
Resultat

Udbyder

BO-VEST

Levering af Flytteydelser til VA59 Galgebakken


BO-VEST

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: BO-VEST
CVR-nummer: 29696389
Postadresse: Stationsparken 37
By: Glostrup
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: DK-2600
Land: Danmark
Kontaktperson: Lee Schmidt Weinreich
E-mail: lsw@bo-vest.dk
Telefon: +45 88190047
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.bo-vest.dk
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Boliger og offentlige faciliteter

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Levering af Flytteydelser til VA59 Galgebakken

Sagsnr.: 9615903
II.1.2) Hoved-CPV-kode
60000000 Transporttjenester (ikke affaldstransport)
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet omfatter levering af flytteydelser ifm. en gennemgribende renovering af Vridsløselille Andelsboligforening afdeling 961-59 Galgebakken. Imens skal beboerne midlertidigt genhuses.

Opgavebeskrivelse: I forbindelse med genhusningen skal beboernes samlede indbo flyttes til en ny, midlertidig bolig eller opbevares på lager, indtil en renoveret bolig står klar til indflytning.

Beboerne skal genhuses i den periode, deres bolig bliver renoveret. Genhusningen medfører at hele eller dele af beboernes indbo enten skal flyttes med eller opmagasineres på en tør og opvarmet lagerfacilitet.

Bebyggelsen inddrages etapevist til byggeplads efter en nøjere fastlagt tidsplan, som angiver hvilke boliger, der skal tømmes inden påbegyndelse af hver etape. Det vindende flyttefirma skal forholde sig til tidsplanen og indrette sit arbejde herefter. Området er indrettet som snirklede stisystemer, der kan betyde længere transportveje.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 7 811 200.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60100000 Vejtransport
63122000 Opmagasinering
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Hovedudførelsessted:

2620 Albertslund

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Nærværende tjenesteydelse omfatter flytteassistance i forbindelse med en gennemgribende renovering af VA afd. 59 Galgebakken i Albertslund. Imens skal beboerne midlertidigt genhuses.

Opgavebeskrivelse: I forbindelse med genhusningen skal beboernes samlede indbo flyttes til en ny, midlertidig bolig eller opbevares på lager, indtil en renoveret bolig står klar til indflytning.

Beboerne skal genhuses i den periode, deres bolig bliver renoveret. Genhusningen forventes at vare cirka 20 uger/per bolig, og medfører at hele eller dele af beboernes indbo enten skal flyttes med eller opmagasineres på en tør og opvarmet lagerfacilitet.

Bebyggelsen inddrages etapevist til byggeplads efter en nøjere fastlagt tidsplan, som angiver hvilke boliger, der skal tømmes inden påbegyndelse af hver etape. Det vindende flyttefirma skal forholde sig til tidsplanen og indrette sit arbejde herefter.

Når byggesagen ruller kan der påregnes ca. 3-5 udflytninger og 3-5 indflytninger indenfor få dage. Ved byggesagens opstart kan der skulle påregnes en større udflytningsintensitet. Arbejdet forventes udført fra november 2021 og 4 år frem med mulighed for forlængelse 1 x 12 måneder.

Området er indrettet med veje og stræder, der kan betyde længere transportveje mellem boliger og vejen hvor flyttetransporten er parkeret.

Flyttefirmaet har ansvaret for at aftale og koordinere tidsforløb for ind- og udflytning med den enkelte beboer, herunder levering af flyttekasser/afdækning samt tidspunkter for afhentning/demontering af hårde hvidevarer og lignende.

Flyttefirmaet skal påregne tid til at kunne bistå med nedpakning af indbo til de beboere der ikke selv kan håndtere dette. Denne ydelse forventes at blive angivet som særydelse i udbuddet.

Opmagasinering: Alt indbo, der skal på lager hos virksomheden, skal være dækket af en af virksomheden tegnet forsikring mod brand, indbrudstyveri, vandskade samt beskadigelse fra skadedyr og smitte med lugt/væske fra et indbo til et andet indbo, i hele perioden.

Forsikringen skal dække indbo af op til 80 boliger ad gangen. Boligerne har en størrelse på 24,7-.130 m2.

Kontrakt: på basis af udbuddet indgås der betinget kontrakt med det flyttefirma, som afgiver tilbuddet med bedste forhold mellem pris og kvalitet. Kontrakten er betinget af afklaring af de bevillingsmæssige forhold. Det er bygherrens forventning at flyttefirmaet samarbejder med alle i forbindelse med genhusningen, herunder BO-VEST som administrator, Nova5g som totalrådgiver samt hovedentreprenøren E&P, som forestår renoveringen af boligerne.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 70
Pris - Vægtning: 30
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kontrakten kan forlænges månedsvis op til 12 måneder.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2021/S 213-562156
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse
Den ordregivende myndighed vil ikke tildele yderligere kontrakter på baggrund af forhåndsmeddelelsen ovenfor

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 9615903
Betegnelse:

Levering af Flytteydelser til Vridsløselille Andelsboligforening, afdeling 961-59 Galgebakken

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
10/01/2022
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 3
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 3
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: First Mover Group Denmark ApS
CVR-nummer: 41385340
Postadresse: Kanalholmen 31
By: Hvidovre
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2650
Land: Danmark
E-mail: salg@firstmovergroup.dk
Telefon: +45 70105100
Internetadresse: https://firstmovergroup.dk/
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 7 811 200.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:

Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.

I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.

3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.

4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
13/01/2022

Send til en kollega

0.063