Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=321873&B=EVENEX
Udbyder
Faxe Kommune
Vindere
Udbud af befordring af kommunalt visiterede borgere i Faxe Kommune
(10.06.2022)
Ditobus Gruppen A/S
Holbæk
Udbud af befordring af kommunalt visiterede borgere i Faxe Kommune
Faxe Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188475
Postadresse: Frederiksgade 9
By: Haslev
NUTS-kode: DK021 Østsjælland
Postnummer: 4690
Land: Danmark
Kontaktperson: Rebecca Noer
E-mail: renoer@naestved.dk
Telefon: +45 55885410
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.faxekommune.dk/
Del II: Genstand
Udbud af befordring af kommunalt visiterede borgere i Faxe Kommune
Udbuddet omhandler befordring/kørsel af Faxe Kommunes visiterede borgere og skolebuskørsel. Borgerne er børn, unge og voksne med specielle behov, børn til almen folkeskole, skolebuskørsel, børn og unge til svømme- og ungdomsskoleundervisning, børn til skoletandpleje samt ældre til dagcenter. Specialinstitutioner kan ligge både indenfor og udenfor Faxe Kommunes grænser. Dvs. at der forekommer kørsel af forskellige typer borgere. Tilbudsgiver og dennes chauffører skal således have kendskab til og kunne håndtere flere forskellige typer af borgere.
Faxe Kommune
Udbuddet omhandler befordring/kørsel af Faxe Kommunes visiterede borgere og skolebuskørsel. Borgerne er børn, unge og voksne med specielle behov, børn til almen folkeskole, skolebuskørsel, børn og unge til svømme- og ungdomsskoleundervisning, børn til skoletandpleje samt ældre til dagcenter. Specialinstitutioner kan ligge både indenfor og udenfor Faxe Kommunes grænser. Dvs. at der forekommer kørsel af forskellige typer borgere. Tilbudsgiver og dennes chauffører skal således have kendskab til og kunne håndtere flere forskellige typer af borgere.
Kontrakten kan forlænges i op til 3x12 måneder.
Udvælgelsen af de 3-4 bedst egnede ansøgere sker på baggrund af de fremsendte referencer, herunder i hvilket omfang disse vurderes at være tilsvarende og mest relevant den udbudte opgave. Som følge heraf vil antallet af referencer ikke være afgørende for udvælgelsen alene, men i højere grad de enkelte referencers konkrete og mest relevante indhold og sammenlignelighed med den udbudte opgave og dennes omfang og formål, særligt vedrørende: Befordring af flere grupper af borgere med forskellige krav og behov samt flere typer kørsler udført i en samlet kontrakt.
Option på forlængelse af kontrakten i op til 3x12 måneder.
Bilag 11 i udbudsmaterialet beskriver tre ruter, der indgår som en option for Kommunen. Der er tale om transporter med meget lidt kørsel, men en del håndtering/servicetid. Tilbudsgiver skal afgive en fast pris pr. tur. Kommunen kan vælge at gøre brug af tilbuddet vedr. de tre kørsler i Bilag 11, men er ikke forpligtet hertil.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Kopi af tilbudsgivers tilladelse til erhvervsmæssig personbefordring jf. bekendtgørelse af lov om buskørsel nr. 1050 af 12. november 2012 med senere ændringer skal medsendes tilbuddet.
Følgende mindstekrav skal opfyldes og oplyses i ESPD: Positiv soliditetsgrad hvert år i de to senest aflagte revisorpåtegnede årsregnskaber
Følgende mindstekrav skal opfyldes og oplyses i ESPD: Ansøger skal bevise erfaring med mindst en tilsvarende befordringsopgave der svarer til nærværende kontrakt i omfang og kompleksitet og være udført indenfor de sidste 3 år gældende fra tilbudsfristen og 3 år tilbage eller være igangværende.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Ansøgere skal i ESPD'et bekræfte, at ansøgeren ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §§ 135 og 136, samt de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1-3.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk