23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 238-432796
Offentliggjort
Udbudstype
Begrænset udbud

Udbyder

Udlejning af varetransportkøretøjer med chauffør


Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Region Hovedstaden
Kongens Vænge 2, Blok C, 1. sal
Kontaktpunkt(er): Center for Økonomi — Indkøb
Att: Chefkonsulent Kristina Østergaard Mikkelsen
3400 Hillerød
DANMARK
Telefon: +45 38665828
Mailadresse: kristina.oestergaard.mikkelsen@regionh.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.regionh.dk

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Sundhed
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Transport fra Regionslageret og Region Hovedstadens Apotek til hospitaler m.v. i Region Hovedstaden.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 2: Landtransport [2], herunder sikkerhedstransport og kurérvirksomhed, undtagen postbesørgelse
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Inden for Region Hovedstadens område.

NUTS-kode DK01

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Opgaven omfatter transport af varer for Regionslageret samt af lægemidler (medicin) for Region HovedstadensApotek til hospitalerne i Region Hovedstaden ekskl. Bornholm. Desuden returtransport af tomme kasser ogrullebure samt i mindre omfang returvaretransport fra udvalgte hospitaler i Region Hovedstaden.
Opgaven omfatter pålæsning, transport og aflevering af varer og medicin pakket i transportkasser på rullebure/burvogne eller på paller.
Leverancerne skal ske i overensstemmelse med GDP-reglerne (God DistributionsPraksis) bekendtgørelse nr.1359 af 18.12.2012 om distribution af lægemidler, med senere ændringer hertil.
Leverandøren skal stille med lastbiler, bemandet med en chauffør, samt reservekapacitet. Lastbilerne skalhave kapacitet på minimum 21 EUR paller (27 burvogne), være udstyret med lukket isoleret termokasse oglæssebagsmæk samt være temperaturstyrede (kulde/varme).
Det forventes at opgaven kan dækkes med 7 biler (ekskl. reserve), heraf 3 i enkeltskift og 4 i dobbeltskift.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60180000, 60161000

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
Værdi: 59 956 000 DKK
Eksklusive moms

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Begrænset
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Laveste pris
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
15010105
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 141-259689 af 24.7.2015

Del V: Kontrakttildeling

Kontrakt nr.: 1 Delaftale nr.: 1 - Betegnelse: Transport fra Regionslageret og Region Hovedstadens Apotek til hospitaler m.v. i Region Hovedstaden
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
2.11.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 4
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

AutoBude A/S
Teknikervej 5
8722 Hedensted
DANMARK
Mailadresse: booking@autobude.dk
Telefon: +45 7015003
Internetadresse: www.autobude.dk
Fax: +45 70150004

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens endelige samlede værdi:
Værdi: 59 956 000 DKK
Eksklusive moms
Hvis der er tale om en årlig eller månedlig værdi:
Antal år: 6
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.3.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov nr. 492 af 12.5.2010, ændret ved lov nr. 511 af 27.5.2013 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over tildeling af kontrakt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter offentliggørelse af kontraktindgåelse i den Europiske Unions Tidende. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal Klager skriftligt underrette Ordregiver om den påståedeovertrædelse og om, at klagen indbringes for nævnet.
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk/

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
4.12.2015

Send til en kollega

0.096