Fakta om udbudet
Udbyder
Region Syddanmark
Udbud af kurérkørsel for Sygehusapotek Fyn
Region Syddanmark
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Damhaven 12
By: Vejle
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 7100
Land: Danmark
Kontaktperson: Martin Nitze
E-mail: martin.nitze@rsyd.dk
Telefon: +45 51777408
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
Del II: Genstand
Udbud af kurérkørsel for Sygehusapotek Fyn
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af kurérkørsel af lægemidler og sygeplejeartikler for Sygehusapotek Fyn til hospitaler, virksomheder, institutioner og privatpersoner i Danmark.
Region Syddanmark
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af kurerkørsel af lægemidler og sygeplejeartikler for Sygehusapotek Fyn (der er beliggende i Odense) til hospitaler, virksomheder, institutioner og privatpersoner i Danmark.
Sygeplejeartikler vil ikke i første omgang skulle transporteres af Leverandøren. På sigt forventes det dog uden forbindende for Kunden, at Leverandøren også vil skulle transportere enkelte sygeplejeartikler, der skal anvendes sammen med den pågældende medicin, til behandling af patienterne.
Det forventes uden forbindende for Ordregiver, at op mod 80% af kørslerne af Ordregiver vil blive forhåndsbooket inden kl. 14.00 den foregående hverdag. Kørselsmønsteret er yderligere beskrevet under i Kontraktbilag 2a.
Kravspecifikationen, jf. Kontraktbilag 2, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte ydelser.
Den maksimale værdi af rammeaftalen i Kontraktens løbetid (inkl. evt. forlængelser) er 9.900.000 kr. ekskl. moms. Når Ordregiver har indkøbt ydelser for et beløb svarende til den ovenfor angive maksimale værdi, kan Ordregiver ikke længere indkøbe yderligere ydelser under rammeaftalen, hvorefter rammeaftalen ophører.
De udbudte ydelser udbydes på én samlet kontrakt. Ordregiver har valgt ikke at opdele kontrakten i henhold til Udbudslovens § 49, idet det vurderes at der er en sådan naturlig sammenhæng mellem de udbudte ydelser, at de mest hensigtsmæssigt varetages af samme leverandør.
Kontrakten kan forlænges af Kunden 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af kurérkørsel for Sygehusapotek Fyn
CVR-nummer: 36545844
Postadresse: Greve Main9
By: Greve
NUTS-kode: DK021 Østsjælland
Postnummer: 2670
Land: Danmark
E-mail: nob@sftlogistics.dk
Del VI: Supplerende oplysninger
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven finder følgende af udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud:
* Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet, sociallovgivningsområdet og det arbejdsretlige område, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1.
* Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
* Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3.
* Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning, jf. Udbudslovens § 137, stk.1, nr. 4.
* Tilbudsgiver har uretmæssigt forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces etc., jf. Udbudslovens §137, stk. 1, nr. 6.
Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD.
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via ovennævnte link. Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via CTM fra EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Såfremt din virksomhed er interesseret i at deltage i udbuddet kræver det online registrering i EU-Supply's CTM. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet.
Bemærk venligst, at både Ordregivers og Tilbudsgivers handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til Ordregiver via CTM. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Dokumentation, som kun den vindende Tilbudsgiver skal fremsende, kan fremsendes på dansk, engelsk, tysk, svensk eller norsk, idet Tilbudsgiver dog efterfølgende – for Tilbudsgivers regning – skal oversætte dokumentationen til dansk, såfremt Ordregiver finder, at dette er nødvendigt.
Tilbuddet skal fremsendes via CTM i henhold til udbudsbetingelserne.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/</a>
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/